Trať Bratislava - Brno - Č.Třebová - Kolín - Praha

Tak jsem položil koleje prvních 5 km Mutěnky. Ten triangl se mi snad i povedl pěkně. Ne jak to máte doposud v aktuální verzi. Tehdy nebyly letecké mapy a nebylo to čím zkontrolovat. Podklady mám jen Mutěnice -Kyjov, ale tu spojku ne. Tak jsem improvizoval. Asi to dostavím do Svatobořic, první stanice. Kyjov se mi stavět nechce. Nehledě k tomu, kdyby ano, tak priorita umístění by byla od hlavní trati a lokálka by se musela přizpůsobit ne naopak. Jinak netuším, co vše stihnu dokončit, priorita je to co jsem rozvrtal na hlavních tratích, ale když budou položené koleje i na lokálkách, to už je základ,na kterém se dá kdykoli postupně pracovat.
Mutenka.JPG
 
Vyřešil jsem propojení z Odbočky Čejč na ždánickou trať a na pátém kilometru se mi podařilo dostat do skutečných souřadnic, abych byl synchro s vygenerovaným terénem a mapou. U Terezína je trať ještě v rovině tam ty upravené oblouky tolik nevadí. Zatím jsem skončil za úvratí v Kloboukách u Brna. Dále do těch Ždánic by to mělo jít položit takto dle namalované čáry v terénu a tabulky sklonů už bez problému. Nejtěžší bylo vyřešit to napojení do mapy. Oblouky odpovídají, ale jejich délka i poloměry jsou pozměněné, abych to nějak vykličkoval. Snad to vadit nebude.
První obrázek jsou korekce u Terezína, druhý je z Krumvíře a další z Klobouků u Brna. A na konec celkový přehled.
korekce105.JPG
Krumvir105.JPG
KloboukyVjezd105.JPG
Klobouky105.JPG lokalkyBreclavsko.JPG
 
Uhřice u Kyjova. :)
Ale není to taková legrace pokládat koleje na namalovanou mapu. Kdybych neměl sklony, tak by z toho vznikla housenková dráha sto promile nahoru a sto dolů. :) . Ale i tak jsou třeba korekce ve výšce terénu a je třeba jej různě přegenerovat. Video této tratě asi už nenatočím, ale z Uhřic do Ždánic je cyklostezka. Tak dál by natočit na kameru šlo z bicyklu. Abych viděl, kde má trať být na náspu a kde je v zářezu.
uhrice.JPG
 
Sranda byla, když jsem generoval terén u Ždánic a postupoval v okolních kopcích, najednou jsem se ocitl až někde v Rohatci. :) Tak jsem vzal ještě bílá místa na druhé straně trati, protože v OR vidíme mnohem dál než v MSTS a najednou jsem se dostal až k Devínské Nové Vsi. Sice souřadnice jsou posunuté, tak vygenerované okolní kopce nejsou úplně přesně na svých místech vůči kolejím, ale jako kulisa lepší než nic. Bylo pak nutné ještě dohladit se čtverci, kde už jsou koleje, tedy tady se musel nechat terén původní. Zkrátka jsem si to rozvrtal na hodně místech. :) Do vánoc mám co dělat. :)
dnv.JPG
 
Koleje mám už všechny položené, tak vstupuji do další fáze. A vrátil jsem se tam, kde jsem s rekonstrukcemi začínal. Trať Břeclav - Brno. Pokládám silnice a srovnávám terén. Pár fotek z Ladné a Podivína. Jinak v tomto úseku trati je také až do Brna dogenerováno kopcové pozadí, aby tady nebyla jen rovná placka a bylo to trochu zvlněné. Ale hlavně před Brnem malé kopečky už jsou. :)
315ladna.JPG
315podivin.JPG
315podivin2.JPG
 
Nahoře