Jan Šitina
Pokladník
Super . Cesta ze Svitav pojede sama bez rajčáku .
Co to?Super . Cesta ze Svitav pojede sama bez rajčáku .
Nějak to nechápu a asi nebudu sám... :/Ahoj . Tedy definuji přesně . Rozjetý vlak ze Svitav rozjet a pak už jen nutno brzdit směrem na Č. Třebovou .
Ale tak to bylo doposud v obou směrech. A navíc tam mám většinou spád až 10 promile. Tak to jelo i se soupravou blbě odladěnou, která na sklonu 2.5 promile zpomaluje. Tedy ze Svitav se dá dojet až do Brna bez výkonu. V reálu tedy ano. V MSTS si to už nepamatuji, už jsem to dávno nejel. Ale myslím, že by se to také dokutálelo.Nějak to nechápu a asi nebudu sám... :/
Ze Svitav je dosti velké stoupání až těsně nad zastávku Svitavy - Lačnov. Tam se to zlomí v dosti velké klesání do Opatova. Pro dlouhé a těžké nákladní vlaky se z Opatova až na tu převážku praktikoval postrk. Když jsem stál v oblouku v Opatově a díval se směrem k Lačnovu, vypadalo to opticky, jako by trať vedla někam na střechu.Ahoj . Tedy definuji přesně . Rozjetý vlak ze Svitav rozjet a pak už jen nutno brzdit směrem na Č. Třebovou .
Rozjetý vlak EC už jen brzdit do žst. Opatov díky strmému klesání .Nějak to nechápu a asi nebudu sám... :/
Ty asi nebudeš s fyzikou a fyzikálními jednotkami kamarád, pravda?!I s EC vlakem se muselo pořádně rozjet z Č. Třebové aby to mělo výkon k žst. Opatov. Stoupák je tam pořádný .
Před odesláním breptu by bylo dobré utřídit myšlenky.co bylo pro autora (...) dobré dnes, tak dnes už ne.