Open Rails - galerie obrázků a videí

Ta Unstable verze koukám dělá problémy a je fakt nestabilní v pravém slova smyslu. Zkoušel jsem ještě klasické MGOR z odkazu zde na fóru a tam to funguje též.
Lepší je tedy používat zatím tuto verzi.
http://www.interazioni-educative.it/Varie/OR_NewYear_MG.zip
No práve v tej to ide pekne len ta najnovšia 1 sekundu pred odpískaním, zhodí ale zaujímave je, ze z Humenneho vyjdem pekne, ale v Humenné mesto sa to strepe s null reference exception, a co som sa pozeral do logu tak tam robí problém estimated time co je asi odpočítavanie.
 

Venny

Provozní technik
Icik: nevím, v čem spočívala nestabilita dříve avízované Unstable verze, ale tato nově inzerovaná po nějaké (proměnné) době "zhasne" a při pokusu o obnovu obrazu je grafika OR v nějakém základním módu. Zkoušeno na BP při volné jízdě.
ReShade jde naroubovat bezproblémově, v obou unstable verzích mi vykreslování stínů přijde příliš ostré.
 

Icik

Provozní technik
v obou unstable verzích mi vykreslování stínů přijde příliš ostré
To je sice hezké, ale úplně naprd. Jediný Dodo sem dal obrázek.
No ono to asi nebude jen tak. Moje grafická karta má 11 GB VRAM, kde je průměrně 5-6 GB zaplněno. OR jede plynule a bez pádů i celé hodiny.

Narazil jsem i na vývojáře, co kdysi (v roce 2012) dělal do OR procedurální trávu. Vypadalo to fakt parádně. Ale pak s tím sekl. Neřekl mi důvod a přešel do týmu, který vydává tratě do Train Simulator (Railworks). Ukazoval mi jeho poslední práci a fakt ta krajina, co vytvořil na trati je nádherná a velice realistická. Z OR nastal odliv mozků a proto vypadá zastarala tak jak vypadá.
 

Icik

Provozní technik
Upravil jsem shadery pro počasí zataženo. Štvaly mě viditelné stíny pokud slunce překrývají mraky, což v reálu nejsou téměř nebo vůbec viditelné.
S tím, že jsou v MG OR stíny kvalitativně o něco horší (ostřejší okraje), vím a snažím se je zjemnit. Bohužel klasické OR počítá rozmazání okrajů jinou viditelně kvalitnější technikou než MGOR. Možná i proto je klasické OR o něco náročnější na HW.

Na obrázcích porovnání vlevo MGOR Unstable bez úprav shaderů a bez ReShade a vpravo se všemi úpravami. 12.jpg 34.jpg
 

Venny

Provozní technik
Snap_2019.09.03_18h25m20s_003_Open Rails.jpg
Náhodný snímek v Přerově. Jsou vidět ostré stíny od sloupů, chybějící stín zastřešení neřeším, asi nedodělek modelu.

Snap_2019.09.03_18h29m17s_004_Open Rails.jpg
Záběr z jízdy Přerov - Hranice. Je vidět ostrý stín vlaku, brány a vegetace. Pokud jsem mohl porovnat stínování ve verzi OR bez ReShade, to má měkčí přechody mezi osvětlenými a stíněnými plochami.
Pokud vezmu v potaz, že ve výhledu z loko nemám jasnou modrou oblohu (viz 1), ale opar, přijdou mi ostré stíny nepřirozené.

Doplněno: navážu na nový příspěvek - původní MG-OR při nastavení jasného letního počasí působí dosti nevýrazně a tak jsem měl nastaveno osvětlení na 120-130%. To aby opravdu vznikla iluze slunného dne. Je možné, že se projevuje i nastavení GK a monitoru, protože nemám rád přesvětlenou obrazovku. V Unstable verzi s ReShade mám nastaveno doporučených 100-105% a kromě ostrých stínů působí realističtěji. Základní OR mi přijde taky jasnější. Pokud si pamatuji, někdo se již o tom zmiňoval, už v počátcích MG-OR.
 

Venny

Provozní technik
Icik: to je dobrá práce. Gratuluji. :) S velkým kontrastem stínů se musíme za daného stavu vývoje OR zatím smířit... Proč vlastně kritizuji příliš ostré stíny: Stíny dopadající na travnatý nebo kamenitý povrch (podloží kolejí) by měly být na okrajích poněkud rozostřeny - způsobeno lomem a odrazem světla na velmi členitý povrch. Stíny dopadající na betonové či asfaltové plochy jsou samozřejmě ostřejší, kontrastnější (neuvažuje se znečištění povrchu apod.), protože plocha je homogenní.
 

Icik

Provozní technik
Díky. S těmi stíny máš Venny pravdu. Bohužel je tam použitá zvláštní technika rozmazávání. Uvidíme do budoucna.
Josefe s těmi světly máš také pravdu. Tohle přijde také na řadu.
 

230024

Začátečník
Nedokáže. Teraz je to niekde v štvrtine toho čo RW dokáže. A to sa nemôžem zbaviť pocitu že som to prehnal. Ani grafika, ani simulácia.....
 

Venny

Provozní technik
Icik: při pokusu o spuštění doporučené MG-OR + RS z tvého odkazu mám chybové hlášení:

Snap_2019.09.19_07h24m53s_001_Open Rails build 0-0-7198-37740 -2019-09-16 20-58-00Z- -debug-.jpg
Simulaci nelze rozběhnout. NET Framework mám v.4.8, XNA Framework v.3.1. Více SZ.
 
Nahoře