Open Rails - galerie obrázků a videí

tomazo

Začátečník
Při velkých úpravách, nedávno oprášeného priv. Europe trainsetu, jsem narazil na rakouskou "žehličku", která ve mně vyvolala pěknou vzpomínku.
Ti, kteří navštěvovali "břeclavský ústav Miloně Chudáčka" ( SPŠ ), si určitě vzpomenou, jak to vypadalo v 80. letech minulého století na 1. nástupišti před vypravením os. vlaku OBB do Rakouska. V roce 1986 byl úsek Břeclav - Hohenau, jako poslední část bývalé Severní dráhy císaře Ferdinanda elektrifikován a řada 1063 nahradila diesel-hydraulickou řadu 2043.

Břeclav v roce 1989
1063 Břeclav 1989.jpg 1063-Břeclav.jpg
 

tomazo

Začátečník
Noční směna na rychlíkové ikoně.


BA hl. RD. Nezbytně nutná kontrola pojezdu před oživením "Potkana".
OR-350-příprava.jpg


BA hl. Již v čele fiktivního nočního EC.
Fíra: " Dává odjezd. Tak a teď je to na tobě Hugo. Věřím, že mě jako vždy nezklameš ".
OR-350-odjezd.jpg


BA-Lamač. Už při plné palbě a vstříc virtuálním dálavám.
OR-350-jízda.jpg
 
Při velkých úpravách, nedávno oprášeného priv. Europe trainsetu, jsem narazil na rakouskou "žehličku", která ve mně vyvolala pěknou vzpomínku.
Ti, kteří navštěvovali "břeclavský ústav Miloně Chudáčka" ( SPŠ ), si určitě vzpomenou, jak to vypadalo v 80. letech minulého století na 1. nástupišti před vypravením os. vlaku OBB do Rakouska.
Také jsem ten ústav Miloně Chudáčka navštěvoval. 1976. Tehdy tam spíš vládl ing Huťa profesor elektrotechniky. Měl vše u prdele a jednou jsme zaslechli jeho hádku s ředitelem školy, kdy mu ve finále pověděl, "ty jsi opravdový chudáček" :)
 

tomazo

Začátečník
Jjo Zbyňku, Huťa byl borec. Opravdu se s tím nesral. A těch pohlavků a nadávek do blbců co jsme od něho celá "grupa" dostala. Rádi na tu dobu při slezinách vzpomínáme. "Hold, kurňa" letí to. 1983.
 

tomazo

Začátečník
Ten "Pilštyk" je vskutku fotogenická mašina. Doba ČSD měla svoje kouzlo a díky stavitelům těchto tratí, si je můžeme opět vychutnat. Pěkná fotečka.
 

tomazo

Začátečník
V myšlenkách jsem se vrátil do doby, kdy Trať 260 byla doménou motorové trakce a všechny lokomotivy řady 350 to "hrnuly" přes členitou krajinu Českomoravské vrchoviny.

Golčův Jeníkov město. R 571 "Vysočina", veden dnes již neexistující kráskou 350 009-7.
OR-350-G.Jenkov-3..jpg
Před závorami pokorně čeká autobusová legenda Karosa ŠL 11.
OR-350-G.Jenkov-2..jpg OR-350-G.Jenkov-1..jpg
 
Nahoře