Trať ČD 240 Jihlava - Brno

#1
Dovolil bych si představit projekt tratě ČD 240 pro MSTS. Součásti bude kromě tratě Brno – Jihlava i dnešní trať 241 Okríšky – Znojmo. První pracovní verzi počítám vydat někdy začátkem září. Aktualizace budu vydávat až po dokončení nejdříve tratě do Brna a potom do Znojma. Drážní objekty budou originál modely ve všech stanicích i zastávkách.
Zatím jsou hotovy úseky Jihlava – Studenec a z odbočné tratě do Znojma je hotovo Okříšky – Stařeč.
Nějaké obrázky z dokončených úseku najdete na: http://www.trat240-msts.ic.cz/
 
Naposled editoval moderátor:
#3
Jiří Maxa napsal:
Blá blá blá ?
Pane Maxa, a o Vás nic jiného nezajímá?
Třeba jestli jezdí na Xtracks čí na globalu BP atd.
jak už zajisté všichni víme jde Vám hlavně o penízky.......

Luděk: ty screeny to je nádhera, čumím jak péro z gauče :)
jo a píše se hotovy a ne hotovi
 

Ondra.H

Provozní technik
#5
Fabio napsal:
Jiří Maxa napsal:
A trať bude zdarma nebo bude za poplatek, či jakou formou bude trať šířena ?
Pane Maxa, a o Vás nic jiného nezajímá?
Třeba jestli jezdí na Xtracks čí na globalu BP atd.
jak už zajisté všichni víme jde Vám hlavně o penízky.......

Luděk: ty screeny to je nádhera, čumím jak péro z gauče :)
jo a píše se hotovy a ne hotovi
Teď ho to ještě zajímá ale až vyhraje vyvolené 3 tak mu to bude jedno :D . (pro ty kteří nečetli jeho bláboly v Hyde Parku, tak Jiří se přihlásil do 3 řady vyvolených.)
 
#6
Dobrá práce 8) Ten screen Jihlavského nádraží v noci, tak u toho sem si na první pohled řikal, jestli je to screen z MSTS bo nějaká fotografie reálného jihlavského nádraží :D
 

Tax

Moderátor
Správce
#7
Trať 240 je jednokolejná neelektrifikovaná spojující Jihlavu s Brnem, dlouhá 106km.
Ze stanice Okříšky odbočuje trať 241 (dlouhá 70km) do Znojma.
Tak to si mi urobil prevelikú radosť. Ešte tak vyklonovať z toho verziu pre 50-te roky a budú mať svoje miesto aj staré mašiny a motoráky
Nech sa ti dielo darí.
 
Naposled editoval moderátor:
#8
Zdravím. Tratička je to pěkná. Moc se na ni těším. Hlavně na Znojmo (chodil jsem tam školy 95-99). Zajímají mě ale ti brejláci. To je vlastní produkce?
 

heme

Posunovač
#9
Trať ČD240 Jihlava - Brno

To je krása, ta preciznost, kontrasty přírody a strojů ČD jsou geniální. Líbí se mi ta vegetace a telegrafní sloupy, vlastní produkce...?
 

Šnek

Vlakvedoucí
#10
Vypadá to moc pěkně a už se těším na další neelektrifikovanou trať.Jen tak dál v elánu a práci,protože je to opravdu zabíračka.
 
#11
Jakožto obyvatel Jihlavy a přínivec MSTS sice jen pasivní tento počin vítám.A těším se na něj.I kdyby nebyl free.S pozdravem latich
 
#12
Tax napsal:
Trať 240 je jednokolejná neelektrifikovaná spojující Jihlavu s Brnem, dlouhá 106km.
Ze stanice Okříšky odbočuje trať 241 (dlouhá 70km) do Znojma.
Tak to si mi urobil prevelikú radosť. Ešte tak vyklonovať z toho verziu pre 50-te roky a budú mať svoje miesto aj staré mašiny a motoráky
Nech sa ti dielo darí.
Po dokončení celého projektu bych určitě přistoupil k úpravě trati do 70let. Už nějaké podklady jsem posháněl, ale kdyby někdo měl nějaké staré fotografie a nebo plány tak budu vděčen za poskytnutí. I když se to nezdá ta trať se dost změnila.
 
Naposled editoval moderátor:
#13
ad Davidus:
Brejlovci jsou opravdu vlastní produkce, je to odpočinek od stavění tratě. Zatím na nich je ještě hodně práce.

ad heme:
Sloupy jsou práce Nebuluse, autorem vegetace je převážně Trunda
 

Tax

Moderátor
Správce
#14
Luděk napsal:
Trať je stavěná na Xtrack 3.18+ÚZK 3.18.
Tak tos ma tiež potešil ... nedávno sa mi nemenovaný staviteľ trate priznal, že urobil riadnu hlúposť, keď začal svoju trať budovať na global BP. Dnes už to nemôže zmeniť a odznova stavať nebude.
 

Tade

Cestující
#15
Jejda a já se už chystal, že začnu pak se mi zmrvil kompl a n stavět, dokonce jsem již kolejově položil Zastávku ale nezbylo z toho zhola nic. Ale kokukám že takových kvalit by to z mých rujkou nikdy nedosáhlo. SUPER práce.
 
#16
Tax napsal:
Luděk napsal:
Trať je stavěná na Xtrack 3.18+ÚZK 3.18.
Tak tos ma tiež potešil ... nedávno sa mi nemenovaný staviteľ trate priznal, že urobil riadnu hlúposť, keď začal svoju trať budovať na global BP. Dnes už to nemôže zmeniť a odznova stavať nebude.
Já osobně, kdybych začínal stavět trať a rozhodoval se o použití kolejiva, tak dám přednost takovému, se kterou tratí chci být kompatibilní.
A kdo už použil kolejivo BP.....zase taková hrůza to není, dá se postavit i tak cokoli a jediné co mi chybí jsou štíhlé vyhýbky do oblouku pro rychlost 80km/h. Ale dá se bez toho žít. Je to jenom hra.
Takže harakiri bych kvůli nešťastnému zvolení druhu kolejiva bych určitě nepáchal. Naopak u kolejí BP se lépe orientuje v menu výběru kolejí
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#17
Ahoj! když tu byla řeč o hnacích vozidlech, můžete použít i můj skin původně jihlavská 751 151 :D

Jinak trať je pěkná, také se těším až budu moc prohnat brejlovce či bardotku.
 
#18
Zbyněk Šemora napsal:
A kdo už použil kolejivo BP.....zase taková hrůza to není, dá se postavit i tak cokoli a jediné co mi chybí jsou štíhlé vyhýbky do oblouku pro rychlost 80km/h. Ale dá se bez toho žít. Je to jenom hra.
Kolejivo BP nezná výhybku A1tPnt1mStrt.s ? :)
 
#20
Dráčik napsal:
mikulda napsal:
Zbyněk Šemora napsal:
A kdo už použil kolejivo BP.....zase taková hrůza to není, dá se postavit i tak cokoli a jediné co mi chybí jsou štíhlé vyhýbky do oblouku pro rychlost 80km/h. Ale dá se bez toho žít. Je to jenom hra.
Kolejivo BP nezná výhybku A1tPnt1mStrt.s ? :)
Nie
Doufám, že jsi to nebyl Ty :D , který se vyplakal Taxovi. Hold když se vyvíjel Global BP, byli jsme na to s Michalem sami a já jen marně přemýšlel a vyhledával, co ještě by bylo vhodné doplnit. Žádný mazák z Xtracks nám tenkrát neporadil. Ale zbořil se svět? Nezbořil. Takže neplakat a naučte se pracovat s čím co máte. Mě nezbylo nic jiného, když jsem začínal s úplně základním kolejivem. Koncového uživatele nenadchne chybějící vyhýbka A1tPnt1mStrt.s, ale trať jako celek a jak se s ní každý stavitel popral.
 
Nahoře