ML636
Provozní technik
Založil jsem toto vlákno, jelikož si dělám důkladný pořádek v Trainsetu, který se týká hlavně chování modelů.
Už nedávno jsem zde naznačoval problémy s novými zvuky na 749 (vybíhání do vysokých otáček po snížení výkonu apod.) Tento problém jsem nakonec vyřešil změnou směrování ze 749.cvf na 751.cvf. Doplňuji, že jsou to zvuky od Jacka.
V případě 749 jde o trochu tišší zvukový projev motoru, výraznější bublání a stálé troubení obou houkaček.
V případě souboru pro 751 je motor ve volnoběhu celkově hlučnější a houkačky troubí na každé stlačení klávesy v pořadí vysoká-nízká-obě.
V čem je ale stále problém: Potřeboval bych zkonzultovat, jaká kabina je nejvhodnější pro stroje řady 749 stažené ze stránek O. Janiče (konkrétně 749.121, .264 a ještě jedna, tuším .051)
Těmto všem jsem dal novou kabinu pro 749, která byla sladěna se strojem 749.039 (p. Skůra) a na kterou je odkazováno i pro ostatní jeho stroje. - Stránky Duuso a Dem. Zvuky na této trojici mašin se bohužel stále nechovají tak dobře, jako v případě 749.039. I ta používá 751cvf a tuto novější kabinu.
Je to kabina odladěná pro eng označený 1.29
Ovšem modely ze stránek O. Janiše nemají verzi engu očíslovanou, a odkaz na kabiny je směrován na stránky, kde se nachází pouze starý typ kabiny s malým Mirelem ze ZSSK, který mi v době existence pěkné kabiny přímo pro 749, přijde naprosto nevhodný.
Existovala i jiná verze kabiny, úplně nová, screen byl tuším z Hanušovic, ale tuto kabinu nemůžu nikde najít a už si ani nevzpomínám, od koho byla. Stálo by za to vyzkoušet ji s těmito modely.
Proto zde zakládám diskuzi na téma kabin a ladění, a rád bych to probral s uživateli, kteří tyhle řady jezdí častěji a také si všímají této technické stránky věci. Děkuju za případné odezvy a poznatky. Myslím, že to časem může i pár lidem odsud pomoct, včetně mně.
Už nedávno jsem zde naznačoval problémy s novými zvuky na 749 (vybíhání do vysokých otáček po snížení výkonu apod.) Tento problém jsem nakonec vyřešil změnou směrování ze 749.cvf na 751.cvf. Doplňuji, že jsou to zvuky od Jacka.
V případě 749 jde o trochu tišší zvukový projev motoru, výraznější bublání a stálé troubení obou houkaček.
V případě souboru pro 751 je motor ve volnoběhu celkově hlučnější a houkačky troubí na každé stlačení klávesy v pořadí vysoká-nízká-obě.
V čem je ale stále problém: Potřeboval bych zkonzultovat, jaká kabina je nejvhodnější pro stroje řady 749 stažené ze stránek O. Janiče (konkrétně 749.121, .264 a ještě jedna, tuším .051)
Těmto všem jsem dal novou kabinu pro 749, která byla sladěna se strojem 749.039 (p. Skůra) a na kterou je odkazováno i pro ostatní jeho stroje. - Stránky Duuso a Dem. Zvuky na této trojici mašin se bohužel stále nechovají tak dobře, jako v případě 749.039. I ta používá 751cvf a tuto novější kabinu.
Je to kabina odladěná pro eng označený 1.29
Ovšem modely ze stránek O. Janiše nemají verzi engu očíslovanou, a odkaz na kabiny je směrován na stránky, kde se nachází pouze starý typ kabiny s malým Mirelem ze ZSSK, který mi v době existence pěkné kabiny přímo pro 749, přijde naprosto nevhodný.
Existovala i jiná verze kabiny, úplně nová, screen byl tuším z Hanušovic, ale tuto kabinu nemůžu nikde najít a už si ani nevzpomínám, od koho byla. Stálo by za to vyzkoušet ji s těmito modely.
Proto zde zakládám diskuzi na téma kabin a ladění, a rád bych to probral s uživateli, kteří tyhle řady jezdí častěji a také si všímají této technické stránky věci. Děkuju za případné odezvy a poznatky. Myslím, že to časem může i pár lidem odsud pomoct, včetně mně.