Hlášení chyb pro trať Bratislava - Praha v Open Rails

Omlouvám se autorovi tratě, že mu sem dávám příspěvek do vlákna. Je to tam uděláno dobře. Tam nikdy žádná návěstidla na Třebovou nebyla a nejsou. A to po té štrece jezdím 54 let. Viz.video půl roku staré, čas 8:20
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Však jo, chyba OR, on ho tam má Zbyněk utopené a má ukazovat červenou. Zelenou ukazuje a po projetí se opět ukážou návěstidla v cestě před vlakem.
 
To jsou "utopené" označníky. To je v MSTS technické řešení zrušení omezené rychlosti za tím křížem odbočky Židenice. Na monitoru by měl svítit zeleně.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Čau Zbyňku.
Než se vrhneš na úpravy tratě z Brna do Břeclavi, máš v trati jednoho už dlouho stojícího kostlivce a to stanici Čáslav, kde ti chybí polovina nádraží a djezdový cancour pro lokálku Čáslav Třemošice. Je tam jen zelená plocha a budova nádraží.
 
Já vím, já vím. Ale do toho se mi už tenkrát nechtělo. Mě tam vysílilo dát dohromady celou obec. Však jsem to psal jinde, že ke tvorbě potřebuješ chuť a motivaci. Nejde dělat cokoli dle nějakého plánu.
Tam ještě není namísto té lokálky cyklostezka? Hodilo by se to. :) Víš Dane, ty originální baráčky byly poplatné době vzniku MSTS. Použitelné jako kulisy na pozadí a ne jezdit těsně kolem nich.
 

Dan J.

Strojvedoucí
íš Dane, ty originální baráčky byly poplatné době vzniku MSTS. Použitelné jako kulisy na pozadí a ne jezdit těsně kolem nich.
A co takhle odjíždějící traffic, postavené přívěšáky za motor, takhle tam neumístíš nic a navíc, ona ta budova je sice poplatná době, ale máme v trati i horší. :)
 
Já vím že to patří úplně jinam, ale z Čáslavi na Třemošnici díky úvrati ve Žlebech jezdili pouze sólo motory a na jednom vlaku z Třemošnice do Čáslavi dva motory, když druhý zatahoval do depa.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ale patří, dobré vědět. Nicméně vozy na odstávku třeba nákladní by tam postavit šly, na tu trávu nedám nic. :)
 
A také dobré vědět, že po vánočním finiši, aby byla aktualizace 93, si teď nějaký týden od MSTS odpočinu. Však modelujte, tvořte objekty a určitě na to uslyším. :)
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Já vím že to patří úplně jinam, ale z Čáslavi na Třemošnici díky úvrati ve Žlebech jezdili pouze sólo motory a na jednom vlaku z Třemošnice do Čáslavi dva motory, když druhý zatahoval do depa.
Někdy kolem roku 1974/5 jsem tam shodou okolností zažil jízdu vlakem se dvěma M131 a jedním vloženým na exkurzi do Kovolis Hedvikov (Výroba rozvaděčů a brzdičů DAKO a další pneu-bižuterie). Potkali jsme i Hektora se Zetkama. :)
 
Někdy kolem roku 1974/5 jsem tam shodou okolností zažil jízdu vlakem se dvěma M131 a jedním vloženým na exkurzi do Kovolis Hedvikov (Výroba rozvaděčů a brzdičů DAKO a další pneu-bižuterie). Potkali jsme i Hektora se Zetkama. :)
Souhlasím, vím když jezdili turisté na pochod okolo Lichnice tak jezdili posílené soupravy M131 + bafik a M152. To bylo kolem roku 83 nebo 84 když Hurvajze střídali kutnohorské Orchestriony
 
Nahoře