Ked sa smiem čo má spoločné s tým procesor?
Musíte si uvědomit, že například fyzika a zvuky se počítají na určitých rezervovaných vláknech a využívají pro sebe dostupné prostředky jako jsou cache paměti a další. OR CZ/SK dokáže využít až 5 vláken CPU. Takže ideální procesor je 6 jádro generace Ryzen/Skylake a vyšší se samozřejmě co nejrychlejšími jádry s vysokým IPC.
Pro představu jen fyzika vzduchu dává celkem zabrat CPU. Neustále se vše přepočítává stále dokola (tlaky, úniky netěsností, ...). A to tam nemám zatím řešenou fyziku vzduchu pro LooseCon. To asi bude mít problém více lidí a asi to tam zatím nedám.
MonoGame engine má nějaký problém se synchronizací a já netuším a myslím, že ani Jindřich neví, jak to odstranit. Proto pokud vše CPU nespočítá včas a framerate kvůli tomu spadne pod 30fps, nelze dosáhnout plynulosti. Opačný problém je, kdy je vše dostatečně rychlé a systém produkuje například 80fps. Tam právě kvůli té chybě v engine a ne jen kvůli tomu (výpočty fyziky), se musí framerate uzamknout ideálně na 30fps se synchronizací frekvence monitoru. Návod je zde na MSTSfórum.