Dan J.
Strojvedoucí
Mám, ale byl to fakt jen pracovní název v name. Problém je teď jiný. Ale zpět. Aby načetl jakýkoliv program pro MSTS (jinde se aktivity dělat pořádně nedají) musí být wag soubory dva. Budu uvádek ke konkrétnímu vozu, se kterým tvořím aktivitu. Rybák Be z webu u Pikka s kamny:
1. složka s vozem v trainset "CSDvagBe" v ní umístěný upravený wag pro OR, ale jen název wag a v něm name, upravil jsem zatím takto:
Původní název wag "Be3-5478-k" na "Be3-5478-k-ORz" (ORz = Openrail zima), původní name ve wag: "CSD vuz Be3-5478 koncovy" na "CSD vuz Be3-5478 kon.zima OR" (zatím takto, aby se vědělo, že je vůz pro OR, pokud jej dám do MSTS bude se chovat stejně jako původní vagón).
2. složka Openrails ve složce vozu. Tam nakopíruji wag: "Be3-5478-k-ORz", name: "CSD vuz Be3-5478 kon.zima OR", a na konec wag. souboru doplním efekt kouře z komína:
Sound ( "../../common.snd/Vozy/Be-OR.sms" )
Effects (
SpecialEffects (
Comment ( == Wagon Smoke == )
WagonSmokeFX (
1 3.85 1.40 (hodnoty pozice kouře)
0 1 0
0.06 (intenzita kouře)
)
)
)
Pokud tento upravený wag. dám přímo do složky modelu, editoe řve chybu v řádku, možná ale, že mám nekde chybu já, ale nejsem si vědom kde. Jenže je ještě jeden problém, asi jsem se předčasně radoval. Pokud vůz dám do soupravy hráče, kouří. Ale pokud jej do aktivity umístím jako loose consist, tak se neděje nic.
Dan
1. složka s vozem v trainset "CSDvagBe" v ní umístěný upravený wag pro OR, ale jen název wag a v něm name, upravil jsem zatím takto:
Původní název wag "Be3-5478-k" na "Be3-5478-k-ORz" (ORz = Openrail zima), původní name ve wag: "CSD vuz Be3-5478 koncovy" na "CSD vuz Be3-5478 kon.zima OR" (zatím takto, aby se vědělo, že je vůz pro OR, pokud jej dám do MSTS bude se chovat stejně jako původní vagón).
2. složka Openrails ve složce vozu. Tam nakopíruji wag: "Be3-5478-k-ORz", name: "CSD vuz Be3-5478 kon.zima OR", a na konec wag. souboru doplním efekt kouře z komína:
Sound ( "../../common.snd/Vozy/Be-OR.sms" )
Effects (
SpecialEffects (
Comment ( == Wagon Smoke == )
WagonSmokeFX (
1 3.85 1.40 (hodnoty pozice kouře)
0 1 0
0.06 (intenzita kouře)
)
)
)
Pokud tento upravený wag. dám přímo do složky modelu, editoe řve chybu v řádku, možná ale, že mám nekde chybu já, ale nejsem si vědom kde. Jenže je ještě jeden problém, asi jsem se předčasně radoval. Pokud vůz dám do soupravy hráče, kouří. Ale pokud jej do aktivity umístím jako loose consist, tak se neděje nic.
Dan