Český server pro Open Rails

Měl bych zájem

  • ano jako fíra

    Hlasů: 28 87.5%
  • ano jako výpravčí

    Hlasů: 9 28.1%
  • ne

    Hlasů: 1 3.1%

  • Hlasovalo členů
    32

Howky

Signalista
#1
Mám dotaz, byl by zájem o server který by běžel 24h denně.
S jízdním řádem např od 6 do 22h.
Kde by se střídalo každý den několik strojvedoucí a výpravčích ?
Trat Brno - Jihlava
Vše by bylo nachystáno od jízdního řádu až po oběhy souprav.
Pro dispečery by bylo české ovládací zabezpečovací zařízení.
+ by byla komunikace přes team speak jako vysílačky :)
co vy na to ?
 

Howky

Signalista
#2
Tak pomalu se to chystá.
Trať byla zvolena 240 Brno-Jihlava, ale jezdit se bude prozatím v úseku Brno - Okříšky a zpět. Když bude vše fungovat jak má, tak se nachystá další verze jízdního řádu.
Na trati bude 7 dirigujících dispečerů a tedy 7 kanálových skupin pro vysílačky.
Do jednotlivých stanic se lze budou moc přihlásit i výpravčí pokud bude o tyto pozice zájem.
Na jednotlivé pozice se bude zřejmě nutno hlásit den předem.Aby byl zajištěn provoz.
O strojvedoucí se budou starat 4 strojmistři a totéž bude i u dispečerů a výpravčích kde se o ně budou starat 4 komandující.

Jaká bude pracovní doba? (a možná se někteří teď zasmějí )
U strojvedoucích může hrát roli i zpoždění tak to prosím berte s ohledem.
Strojvedoucí rychlíku 1h:30m
Strojvedoucí osobáku 2h
Dispečer 2h

K tomu GVD: o problému obratu lokomotiv 750 714-8 a 754 007-3 víme a ještě s kolegou přemýšlíme o možnostech jak to vyřešit.
Na jednotlivé pozice se bude zřejmě nutno hlásit den předem.Aby byl zajištěn provoz.

GVD.jpg



dispečeři.jpg
 
#4
To je jako příležitost pro nezaměstnané ? Neumím si totiž představit, kdo bude jezdit od 6 do pozdního odpoledne, když jsou lidé většinou v práci.
 

Howky

Signalista
#5
Tom Kanka: Asi narážíš na to slovo ,, dirigující dispečer,, myslel jsem tím jako dispečera pro tu oblast stanic. Vím že se slovo dirigující se využívá na tratích D3. Tak se omlouvám jestli jsem tě tím zmátl. Takže D3 tam nebude :)

Zbyněk Šemora: No pobavil jsi mě tím ,, To je jako příležitost pro nezaměstnané ? Probíral jsem to s více lidma a nějak se na tom shodli.
Dokonce padly návrhy typu 1 dispečer = 8hodin ale to jsem zavrhl.
 
#6
Já si jen neumím představit, že budu v reálném životě v práci a souběžně budu pařit po síti. Přijde zákazník a odbydu jej slovy "nemám čas, řídím vlak" :) :) :)
Jedině že by tato "zaměstnání" byla placená a proto příležitost pro nezaměstnané. :) :) :)
 

Howky

Signalista
#8
Jinak je to spíš bráno pro zájemce :) kteří mají chuť si zajezdit . Na šichtu se stejně budeš přihlašovat ,takže je to vesměs na každém zájemci kolikrát se za den na nějakou tu službu přihlásí.
Je to asi tak jak jsem psal, když bych se jednou za den přihlásil na službu na osobák tak u toho strávím ty 2 hodiny a to je max na jednu jízdu. Ale pokud se najde nějaký ten blázen tak si klidně může jezdit jak dlouho chce :)
 

Howky

Signalista
#10
Tak už máme i zjednodušené provozní záznamy (zkušení strojvedoucí určo poznají , že tam schází dost věcí ale pro účely OR to vyhovuje, a ohledně TS je to jen jako doplněk :)

ukazka.jpg
 
#11
Ahoj, sice je toto vlákno určeno spíše pro tvůj server, ale stejně mi to tu přijde nejblíže... Nevíte, jestli se v OpenRails MP dá jet jako postrk? Vždy, když si najedu na vlak, který ovládá nikdo jiný, tak se z jednoho z nás stane "helper"... Nešlo by to nějak vypnout, nebo obejít?
 

Howky

Signalista
#14
Ještě ne :) server jakový takový se chystá.
A ještě se zkouší chystat něco pro dispečery , ale jestli se to povede to se uvidí :)
 
Nahoře