@nebulus Betónové podvaly? Tak to bolo v prvom rade moje začiatočnícke rozhodnutie, nakoniec, pôvodne som chcel postaviť len malú trať, tri stanice a k nim systém vlečiek, a na tých koľajach som sa učil ako trasovať, klásť výhybky a všetko ostatné, čo k tomu patrí. Ale myslím si, že aj drevené podvaly po čase, keď z ich povrchu vyvetrá ten decht a iné chemikálie, kľudne môžu mať niektorý z tých "50 odtieňov šedej" a priblížiť sa farbe betónových podvalov. Z detstva si spomínam na zvláštnu vec, keď som sa zo svojho tradičného pozorovacieho stanovišťa na nadjazde v Novom Meste nad Váhom díval na koľaje dvojkoľajky, koľaj smerom na Žilinu mala šedú farbu a koľaj smerom na Bratislavu mala hrdzavú farbu - to všetko rovnomerne v dĺžke niekoľko sto metrov. A to boli koľaje pár metrov od seba, približne rovnako používané. Jediný rozdiel bol, že koľaj smerom na Bratislavu bola pred stanicou a vlaky tu často brzdili. Tak asi to bolo od prachu z brzdových klátikov (špalků).
@Dušan Maron Neviem celkom presne o čo Vám vlastne ide, modely domov v Railworkse sú spravidla trojrozmerné. K domom robotníckej kolónie Stollwerck mám len veľmi málo obrázkov. Zo symetrie by sa síce dala odvodiť celková podoba, ale možno by to nebolo celkom ono. Textúry by sa museli vyrobiť a upraviť, aby nevyzerali ako omaľovánka, skrátka, nehrniem sa teraz do toho. Priecestie na úrovni Jarošovej a Pionierskej ulice v 60. rokoch neexistovalo, bol tam priebežný betónový plot, používalo sa priecestie z Račanskej na Kutuzovovou.