Aktivity pro OR Dan J.

Vlákno ve fóru 'Aktivity + tvorba aktivit v Open Rails' založil Dan J., 6 pro 2016.

  1. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    Ahoj, zajímá mne váš názor, jestli mám pokračovat na tomto voze:
    náhled cey dilna.jpg
    Chybí nám dílenské vozy z dob minulých a jeden takový kdysi stával na šroťáku před stanicí Bohumín, jen vyfotit se mi ho v 10 letech nějak nepodařilo a tak musím dělat sci-fi. :) Na tomto voze jsem zatím v Zoneru strávil 10 minut a než se s tím budu dělat dál, chtěl bych vědět, jestli to má vůbec smysl. Jinak pokud jo, jaké označení by měl vagón? Cey SV? Okna jsem si vypůjčil z pracovních vozu ŽSR.
     
  2. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    náhled cey dilna.jpg
    náhled cey dilna2.jpg
     
    alcapone a BR601 toto olajkovali.
  3. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    Tak a mám finální verzi, jen bych potřeboval poradit, jak vagón označit? Nehct mu číslo za Cey, nebo mu dát Cey-D, nebo Cey-Sv? Jinak se rzí na podvozku a kolech to líp nepůjde, je to starý model a mapování textury podvozku, kol a nárazníku je ve dvou texturách a po přeuložení si model potřebné barvy roztáhne.
    náhled cey dilna_final.jpg
    Takže nevím, jestli nenechat původní stav podvozku a kol?
    Dan
     
  4. BR601

    BR601 Skladník

    Člen od:
    20 led 2014
    Příspěvků:
    189
    Lokalita:
    Zvolen
    Ja by to označenie nechal tak ako je - pokiaľ to nie je sériovo vyrábaný (rekonštruovaný) pracovný voz. V minulosti a ani dnes si s tým označením hlavu nelámu.
     
  5. Tax

    Tax Moderátor Správce

    Člen od:
    19 bře 2004
    Příspěvků:
    3503
    Lokalita:
    Bratislava, SK
    @Dan J. Asi takto: SV a číslo je dobre viditeľné, ostatné je zašlé časom alebo zamaľované. Nápisy ako na nákladných vozoch, to jest na bočnici vľavo. Kukni sem:

    sv_ibops.jpg

    sv_gkks.jpg
     
    alcapone toto olajkoval.
  6. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    Fajn, tak doplním SV za číslo a hotovo, tady je ukázka z OR, zatím bez SV:
    CSDvagCey_dilensky_v_OR.jpg
     
    alcapone toto olajkoval.
  7. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    Ahoj. Poslední malá ukázka z aktivity Rekreačního vlaku. Ještě čekám, až z depa vyjedou dvě parní mašinky, projedu ještě jednou celou aktivitu a pak ji zveřejním.
    SJŘ1.jpg
    SJŘ2.jpg
     
  8. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
  9. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    Zatím jsem s 464kou vyjel už z Jeseníku. :)
    Sp 267.jpg
     
  10. bob57_cz

    bob57_cz Pomocník strojvedoucího

    Člen od:
    6 srp 2005
    Příspěvků:
    2496
    Asi ano. 464 byly doma i v Šumperku (pod Olomoucí) ještě v r.1974.
     
  11. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    Tak jsem s "Spéčkem" za Šumperkem. V Hanušovicích přihodili vůz, jen doufám, že dojedu do Olomouce, zásoba vody činí 37%. :) V Olomouci je času k dozbrojení dost a dost. Tam mi posun přihazuje ČSD ABa + pošťák a odebírá "efko".
    Sp 267_II.jpg
     
    alcapone toto olajkoval.
  12. Pepa z Nuslí

    Pepa z Nuslí Průvodčí

    Člen od:
    2 črc 2008
    Příspěvků:
    1198
    Lokalita:
    Praha
    Koukám Dane, že tě to OR docela chytlo, když jsou tam tyhle super možnosti. Já právě přemýšlím o tom, že přejdu čistě na OR, ale chci se zeptat. Jak to máš s trainsetem?
     
  13. Dan J.

    Dan J. Strojvedoucí

    Člen od:
    25 črc 2006
    Příspěvků:
    4518
    Lokalita:
    Ostrava, Hradec Králové
    Ahoj.
    Trainset BP + úpravy od Josky, pak další opravy z netu a modely taktéž. Něco nemám upravené vůbec a když dělám aktivitu naklonuji pro ono vozidlo eng s úpravou pro OR a přihodím k aktivitě.

    Jinak k aktivitě spěšňáku. Dle jř. má pobyt vlak v Olomouci 20:38 - 20:52, tj. 14 minut, takže se asi mašiny střídaly, Jeseník - Olomou a Olomouc - Brno, proč tak dedukuji:
    - Ze složení vlaku, který přijede do Olomouce, 464.0 + F + Dsd + ABa + 2x Bh, kdy mám zásobu vody 27%, se v Olmiku odvěšuje vůz F a posun k vlaku přihazuje zezadu vůz ABa + DFa (v mém případě německý pošťák).
    - Zbrojím hned u perónu po zastavení, ale silne pochybuji, že doplnění mašiny vodou trvalo 5 minut, když zahájím posun v onech 20:43, než odstavím rybák F a najedu na vozy je to cca 30 sekund před odjezdem vlaku. Takže dle mí dedukce, mašina, která dovezla směšňák z Jeseníku v Olomouci odstoupí i s F-kem a najede jiná do Brna, mezi tím posun na prdel vlaku přihodí vozy ABa + pošťák.
    Mohlo tak být? Kdo jezdil v roce 1969 - 70 Sp 267 Jeseník - Brno? Ten by to mohl vedět naprosto přesně. :)
     

Sdílet tuto stránku