Ten vlak má takové "neviditelné" tykadlo a konec vlaku musí být ve vzdálenosti, kdy už nezasahuje před krycí návěstidlo. Každý model ho má jinak. Podle "kuchyně" modeláře. Je to stejné, jako když si všimnete, že automatický automobilový provoz předvádí takové jevy, jako: jedno auto stojí napasované v závorách, druhé auto je napasované v předchozích, někde je veliká mezera atd. To je také mimo jiné ten problém, kdy auta zůstávají viset na přejezdech nebo přejíždí přes přejezd, ikdyž jsou závory spuštěné a přejezd je aktivován (viz.Velké Leváre). Tam stačí, aby to tykadlo bylo krátké nebo dlouhé a už to takto reaguje. To samé je u těch vlakových souprav. A v kombinaci s programem OpenRails, který striktně tyto "koncové" body modelu dodržuje, se to potom projevuje takto. Pokud je dlouhé tykadlo modelu a více vzdálený jehlan za objektem návěstidla (nastavení návěstidla), musí se zajet hodně daleko za návěstidlo, aby se uvolnil předchozí oddíl, třeba pro traffic.