Aktivity pro OR Dan J.

Dan J.

Strojvedoucí
Zde je ukázka závěru aktivity na trat Dvoukolejka Os 23108 a Os 23111, GVD 1979/80. Aktivita je zatím bez písemných zpráv a ještě se budou dotahovat drobnosti.
Závěr aktivity ve stanici Netomice:
 

Dan J.

Strojvedoucí
Hmm, tak jat to tady z toho obrázku čtu, tak si prosím tě přečti Read Me u aktivity a postahuj z netu. V příloze máš eng soubory vozidel mimo službu a model si musíš stáhnout taky na netu. M 131 je součástí TBP, parní mašiny skoro všechny u Pikka, něco u Alcaponeho (opět odkazy v Read Me) a ty 2 až 3 zbývající vozy až to dáš dokupy, pošlu. 95% vozidel z výpisu co jsi mi sem dal jde normálně stáhnout.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj. Ty M131čky jsou v TBP a trf pro OR jsou u mých aktivit jako příloha. Ten Ca (CDa 1950) si vyměň za CDa u Pikka. Ten třetí vagó netuším vůbec co je. A mimochodem, když vkládáš obrázek, dej jej vložit do příspěvku. :)
Dan
 

Skynet

Začátečník
V BP je origoš hlavní, takže ne, je na 321čce. Škoda, že martin nehodil hlavák i do své tratě.
Ahoj DANE oceňujem tvoji praci a aktivity na OR , protože ti tohle musi zabirat hodně času a námahy. Na 321 zapomeň dostala jsem odpoveď od martina. Nebude podporovat OR ani aktivity.

Zkusila bych to nejdřive na BP, ale až budu mit čas. Dneska jsem vymazala 321 z počitače nechci ani vědět co se stalo s procesorem. Seš začatečník v aktivitach a držim ti palce a určitě maš u mně podporu. Protože oblíbila jsem si OR, ale chvilinku to ještě potrva než se udělaji kompatibilne aktivity na OR a vlaky.

Až se vratim domů, budu se určitě zajimat o projekt traťe 120 to bude nahrada misto 321. Udělat aktivity a vlakove soupravy na OR hodně oceňuji a važim si toho aj autory BP a 150.

V každem připadě jsem se pro začatek rozhodla stahnout si pro sebe testovaci verzi OR a naučit se ji ovladat a vyhledavat chyby a všimnula jsem si, že se zajímaš o aktivity na OR. Přeji ti krasný den a hodně uspechu při dalších aktivitach a budu si je určitě od tebe stahovat.

RE: Nezlob se na mě, že neovladam česky jazyk použivam překladač a nechci, aby mě autoři projektu za tohle odsuzovali.
 
Nevím, co autorka příspěvku chtěla vlastně říci. Trať 321 funguje naprosto parádně na OR. Možná by měla zkusit verzi MG OR dnes vydané ve verzi X4075, která je zrozená právě na ty nejnáročnější tratě.
A Skynet - Dan je jeden z nejaktivnějších autorů právě aktivit co se týče trati 321 a dalších.
 
Naprosto souhlasím s Icikem , na to že mám doma starý křáp tak OR chodí jako hodiny a to jsem se blbec tak dlouhou dobu novému simu bránil.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ahoj, technický dotaz, nějak už si nevybavuju, v GVD 2006/7, tahaly už nákladní vlaky?
OKDD, Viamont? (OKD doprava už jo nebo ne?)
ČD Cargo?
Metrans asi ještě vůbec, nebo jo?
 

poison

Pomocník strojvedoucího
ČD Cargo
"Společnost byla založena 31. 10. 2007 na základě usnesení vlády ČR č. 848 ze dne 25. července 2007 a vznikla zápisem do obchodního rejstříku dne 1. prosince 2007."
OKDD, AWT, Viamont
"Tato firma (OKDD) byla založena ke dni 1. ledna 1952, kdy OKD založilo národní podnik OKR–Doprava. Tento podnik spravoval Báňskou dráhu, kolejiště koksoven v Ostravsko-karvinském revíru a postupně také jednotlivých dolů. Samotnou železniční dopravu na Báňské dráze však provozovaly státní dráhy ČSD a provoz na svých vlečkách si zajišťovaly jednotlivé doly samostatně. Postupně však OKR–Doprava začala přebírat provoz i v jednotlivých dolech, nejdříve na nově vznikajících.
Do správy OKDD přešly postupně také některé tratě od ČSD:
Po záplavách v roce 1997 se OKDD vlastními silami a prostředky opravila těžce poškozenou regionální dráhu Milotice nad Opavou - Vrbno pod Pradědem a od 13. ledna 1998 na této dráze provozovala osobní i nákladní dopravu
Současné sídlo společnosti v komplexu Orchard
Po vstupu mateřské firmy OKD do holdingu RPG a po následných majetkových transformacích je OKDD od 27. srpna 2007 vlastněna jediným akcionářem - společností New World Resources Transportation B.V. se sídlem v Amsterodamu. Ke dni 1. května 2010 došlo v Obchodním rejstříku ke změně jména společnosti OKD, Doprava, akciová společnost na Advanced World Transport a.s. Současně došlo ke změně sídla společnosti, které bylo přeneseno do kancelářského a hotelového komplexu Orchard na Hornopolní ulici v Moravské Ostravě, kde už vedení OKDD sídlilo od podzimu 2008. Také mateřská společnost se v roce 2010 přejmenovala na Advanced World Transport B.V."

To píše strejda gůůůgl ;)
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ufffff, díky za vyčerpávající odpověď. Ještě taková blbost. Prozradím, dělám Os 3503 GVD 2006/7 a narazil jsem na zajímavou věc, OR ji fyzicky umí, ale jde o čas pobytu a posun:
Bruntál 7:06:30 - 7:09:30, na prdel vlaku mi má najet motor ČD 809, to vše je hezké, ale motor mi najede na soupravu v 7:09:00 a 30 sekund na připojení je asi pěkná blbost. Tak nevím, jak to v tom Bruntále dělali. V aktivitě mne prostě napadá, že mu udělám sekyru 3 minuty na odjezdu a v Miloticích holt zaseknu rychlík 822 :).
http://www.zelpage.cz/razeni/07/vlaky/cd-3503 (platí horní varianta vlaku, je pracovní den)
 

Dan J.

Strojvedoucí
Ještě se vrátím k řazení, při možnostech OR mne napadlo udělat i zpáteční cestu vlaku, ale bohužel v tomto roce, kdy jedu aktivitu (viz. řazení výš) již není aktivní "podokno" přechodů vlaků. Následující rok okno aktivní je, ale to už jsou úplně jiné oběhy a jiné řazení. Nevíte někdo na který vlak v tomto roce 2006/2007 přecházel Os 3503?