námety pre modelárov a skinárov

dem

Strojvedoucí
#7
Nie som si istý.......Tieto mašiny nemajú tabuľky, len nálepky....Hneď prví problém. Inak len podotknem, že 4 kusy Laminátok po GO preberá dopravca. S toho jedna vo firemných farbách a tri ako ČD Cargo.
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
#8
Boky skrine a rám sedia na ten ft ktorý bol robený na 230 kde je aj alfovateľný odporník edb v prípade použitia na 240. S tou tabuľkou máš síce pravdu ale niekde som čítal že nealfovateľný materiál sa dá po prepísaní nejakej položky v textovom tvare modelu alfovať ale nevyznám sa v tom a nie som si istý či to je pravda. Nechcem robiť pirátčinu autorovi modelu laminátky ale najlepšie by hádam bolo keby on sám niečo k tomu povedal. Ohľadom tejto veci , konkrétne S489.0001 som mu už asi 2x písal.
 

nebulus

Pomocník strojvedoucího
#9
Tuším treba v S súbore zmeniť
"shader_names ( 2
named_shader ( BlendATexDiff )
named_shader ( TexDiff )"

položky named_shader na BlendATexDiff a bude to alfovateľné ak si dobre pamätám.
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
#10
Tuším treba v S súbore zmeniť
"shader_names ( 2
named_shader ( BlendATexDiff )
named_shader ( TexDiff )"

položky named_shader na BlendATexDiff a bude to alfovateľné ak si dobre pamätám.
Nechcem moc šahať do modelu bez vedomia autora...uvidíme čo bude.
 

Acatus

Cestující
#14
Ve středu jela na zkušebku do Staráku ještě bez loga vlastníka, takže když se skin podaří i takto, tak by to nemělo být konfliktní. Nejde, zde na snímku, tedy o edit.
BR601: mám ji za ty dva dny nafocenou myslím si dost, jen nevím, co je potřeba pro naskinování za pohledy, světlo apod. jestli jsi tedy cílil sem?

Hulin_21.3.2018_Foto_T. Kellnar_n064.jpg
 

kiski

Cestující
#15
Pre výrobu čo najkvalitnejších textúr je potreba mať všetky majoritné pohľady - boky, čelá, podvozky, atď - nafotené čo najkolmejšie na fotenú plochu, pri čo najmenšom skreslení (rybina napr...), a hlavne pri svetle, ktoré nevytvára veľa odleskov - teda pri zamračenej oblohe, kedy sú v akcii len difúzne tiene...

Ak spĺňaš tieto veci v čo najväčšej možnej miere, sem s fotkami :) :)
 

Acatus

Cestující
#16
takže 50ku ohnisko a polarizák na odlesky, rozptýlené světlo za slabého svitu slunce, ať jsou odstíny veselé, podvozky nepřisvicovat bleskem, kolmé pohledy na plochy. Jak bude mašina v oblasti, vhodné světlo a stání, zajistím.
 
#17
Tady jde videt, ze u IDS Cargo jsou lidi kteri te praci davaj 120% a delaj to srdcem. Ten pan na fotce od BR601 mel na starosti u jednoho zluteho dopravce masiny. A ty masiny jezdily. Bohuzel excelovym manazerum ten pan prekazel a sam radsi odesel. Ted muzeme videt jak IDS krasne slape kdezto zluty ma velke problemy z masinama a my se bojime jit pomalu do prace, protoze nevime na co nas zase nase 162 potrapi.
 

Šnek

Vlakvedoucí
#18
Tady jde videt, ze u IDS Cargo jsou lidi kteri te praci davaj 120% a delaj to srdcem. Ten pan na fotce od BR601 mel na starosti u jednoho zluteho dopravce masiny. A ty masiny jezdily. Bohuzel excelovym manazerum ten pan prekazel a sam radsi odesel. Ted muzeme videt jak IDS krasne slape kdezto zluty ma velke problemy z masinama a my se bojime jit pomalu do prace, protoze nevime na co nas zase nase 162 potrapi.
Ryba smrdí od hlavy. Nebo tak nějak se to říká.
 

Acatus

Cestující
#19
Tady jde videt, ze u IDS Cargo jsou lidi kteri te praci davaj 120% a delaj to srdcem. Ten pan na fotce od BR601 mel na starosti u jednoho zluteho dopravce masiny. A ty masiny jezdily. Bohuzel excelovym manazerum ten pan prekazel a sam radsi odesel. Ted muzeme videt jak IDS krasne slape kdezto zluty ma velke problemy z masinama a my se bojime jit pomalu do prace, protoze nevime na co nas zase nase 162 potrapi.
No alespoň že už byl ten excelový manažer od vás odejit, podobně jako ho vyprali před vámi z AWT. Škoda jen, že vám zjevně teď chybí ten milovník a hlavně znalec mašin a shánění dílů. Je to škoda té (do loňského léta) držené disponibility peršanů. Přeji Zbyndo pevné nervy.