Aktivity Bendík

Bendík

Posunovač
#1
Dovolím si zde založit vlákno k mé tvorbě aktivit, ať je kde diskutovat a připomínkovat. A že počítám s tím, že zejména ze začátku bude připomínek nejspíš hodně.
 

Bendík

Posunovač
#6
V přípravě mám hodinovou ukázku šichty na trati č. 324 Frýdlant n. O. - Ostravice (v projektu Ostrava - Frýdlant). V cca hodinové aktivitě stihneme s Regionovou 2 celé obraty...
Os13106.jpg
 
#8
na trati SŽDC 324 Frýdlant nad Ostravicí - Ostravice
dokonale tak poznáte tento úsek trati ČR 323
Trošku mám maglajs jestli pojedu po trať 323, 324 nebo 458, ale to nevadí ... ale už je opravdu těžce trapné a nudné, jak člověk zapne jakoukoli aktivitu a napříč republikou všude potká ROP Regionovu 191. Český Těšín je opravdu nejspíš v celé republice. :mad:

Nicméně nevím, proč jsi volil takto nezáživný obrat, já osobně bych, když už, spíše volil něco z víkendového doublu, či třeba nájezd onoho postrkového stroje ve formě Sv 13180 / Os 3101 / Os 3154 / Os 13108pk / Os 13109 , abys rozuměl, Frenštát - Frenštát město, Frenštát město - Ostrava, Ostrava - Frýdlant a Frýdlant - Ostravice jako postrkový stroj a jako vlaková zpět do Frýdlantu. Když už tedy dokonalé seznání aktuálně postavených úseků traťi a je to na krásné 4 hodinky ráno při rozednění s hodinovým stáním na hlavním. Všechny takové věci si lze zjistit na http://sledovani.55p.cz/ , z okolí je tam snad prakticky vše, na co si člověk může jen vzpomenout.
 
#10
Věř mi, že nebude. Pro tendle ancábl jsem s jakoukoli činností skončil.
Jen mě vždycky zajímalo a zajímat bude, jaký hovadiny tam je schopný narvat člověk, který tady (snad) ani nikdy nebyl.
Otevřít pusu a prostě se někoho zeptat co, kde, jak, proč, nač, to se tady prostě nenosí a pak vznikají mise typu vozit uhlí na pilu, kam náklad přes 10 let nevkročil.
 

Plexi

Provozní technik
#12
Rybo, nevím, co ti tak vadí na tom, že Bendík použil 814.191, ano, vím, že se používá v miliardě aktivit (patrně pro svůj nezvyklý vzhled) i tam, kde nemá, nicméně na této trati na Ostravici opravdu JEZDÍ!

Dále - ano, náklad na pilu opravdu sakra dlouho nejel, ale tuším, že loni na podzim se tam jelo pro naložení dřeva z hor, nebo tam aspoň byl jeden den zavedený vlak, jestli opravdu jel, nevím.

Sv 13180 / Os 3101 / Os 3154 / Os 13108pk / Os 13109
Jako promiň, ale jsou tam dvě šílené pauzy mezi 3101/3154 a 3154/13108 (5:36 - 6:21 a 7:12 - 7:46) a i kdybych tam nasadil co nejšílenější provoz, tak za 45 minut se prostě začnu nudit a to i kdybych měl mašinu a musel třeba objíždět, to je hotovka za 15- 20 minut a zbytek tam už jenom kysnu.
 
#13
DeadFish:

1) Každopádně děkuji za kritiku, každá zpětná vazba je přínosná.
2) Ano, spíš jsem měl uvést "na trati 324 v projektu 323"
3) Aktivitu si tvořím pro svou radost a taky tak, jak já jsem schopen. A klidně to přiznám.. z daleka nejsem žádný mistr aktivitář jako třeba Dan J., Poison, Dvacka, Šneci apod. Takže i když bych tam třeba i chtěl něco nasimulovat jinak, zatím to prostě neumím tak, aby to bezpečně fungovalo.
Regína 191 je tam právě proto, že je jako jediná z balíku u Pikka vhodná. Ale kdybych tam pro svou radost dal třeba RegioSharka, tobě to může být u zadele. Nikdy jsem netvrdil, že mé aktivity budou realistické. Skutečnost dle GVD je pro mne pouze inspirací.
A délka aktivity okolo 1 hod. je pro mne naprosto ideální. Málokdy mám možnost si projet výrazně delší aktivitu v jednom zátahu bez "vyrušování" ať už ze strany dětí, či ženy.
A zveřejňuji ji proto, že jakýchkoliv aktivit je čím dál tím méně a nechci si ji syslit jen pro sebe. I kdyby udělala radost jen jednomu uživateli, mělo to smysl.

Takže:
za kritiku děkuji, nicméně ta Tvá mne nechává naprosto klidným. A že se Ti aktivita nelíbí a určitě si ji nesjedeš je Tvá volba a já to respektuji (a upřímně, u Tebe mi to je jedno).
 
#14
Pánové, prosím o radu:

bnd_bp_pntest.jpg

Rád bych si zkusil náklad s dvojičkou laminátek z Brna do Kutné Hory. Na níže uvedeném videu mne zaujala ucelenka autovozů (v čase od 04:03). A ať nevařím úplně z vody, můžete mi poradit jaké číslo (předpokládám) Pn to je a kde bych našel nějaké detaily ohledně SJŘ či jiného?


Předem děkuji za jakýkoliv postřeh či radu
 

Plexi

Provozní technik
#15
Ahoj, tak nákresnou verzi aktuálního nákresného GVD pro trať Majlont - Kutná Hora najdeš tady: Dopolední část a Odpolední část.
Vybrat tam jde v podstatě z čehokoliv, co začíná trojčíslím 483xx (sice papírově to vše vozí esa, ale možnost dvojspřežky laminátek není vyloučená).
SJŘ k tomu všemu najdeš zde.
Snad jsem byl alespoň pro jednou trochu užitečný... :)
 
#16
Díky Ti. Jako vodítko mi to bohatě stačí. Dle SJŘ a dle fotek, které jsem si dohledal, to vypadá na NEx 48302 a nebo NEx 48304. I když nejvíc by se mi líbil 48336, ale ten má pobyt v HavlBrodě 20 minut... . Tak ještě nevím.
 
#17
Nějaká mimořádka, výluka či pomalá jízda a hned máš pobyt jen 10 minut, poté tě něco v HavlBrodě předjede a pokračuješ dál :)
 

Gajdma

Provozní technik
#18
Rybo, nevím, co ti tak vadí na tom, že Bendík použil 814.191, ano, vím, že se používá v miliardě aktivit (patrně pro svůj nezvyklý vzhled) i tam, kde nemá, nicméně na této trati na Ostravici opravdu JEZDÍ!

Dále - ano, náklad na pilu opravdu sakra dlouho nejel, ale tuším, že loni na podzim se tam jelo pro naložení dřeva z hor, nebo tam aspoň byl jeden den zavedený vlak, jestli opravdu jel, nevím.
Žádný náklad tam určitě nejel, nakládka kalamitního dřeva na Ostravici se cca. předloni plánovala, ale nikdy k ní nedošlo. Zřejmě pro náročnost obsluhy vzhledem k jízdám osobních vlaků se nakonec začalo nakládat dřevo v Bašce a více se začalo ložit i ve Frýdku. Poslední náklad na Ostravici jel při úpravě kolejiště v dopravně Ostravice a to byl štěrk. To byl tuším rok 2015. Manipulák už obsluhuje jen stanice v úseku Lískovec - Frenštát. Komodita v podstatě jen dřevo a šrot + občas nějaké specialitky z/do Lískovce.

A co se týče regíny 191 tak ta tam opravdu jezdívá, stejně tak jako třeba na pendlech mezi Frenštátem a ValMezem. Tudíž se do této aktivity určitě hodí.

Tolik něco k reálnému provozu, což ale neznamená, že do toho chci autorům nějak kecat. Jednak už nic netvořím a jednak si myslím, že je to jejich věc, co si do aktivity dají.
 
#19
Sím, dotaz:
v úseku Říkonín - Vlkov je která kolej 1. a která 2. traťová ? A když bude jedna vyloučena z provozu kvůli rekonstrukci, jaká bude v tomto úseku (asi) traťová rychlost?
Díky
 

poison

Pomocník strojvedoucího
#20
Podívej se v AE, v některé ze zastávek v okolí to máš v názvu peronu napsáno. Já bych tam dal 50, nebo pomalou.
 
Nahoře