Jede i v OR. Mám projetou zatím jen 1. část.Ex 124 Radhošť
Pro tvorbu této aktivity mi byla volnou inspirací fotka, na které byl zachycen odklon dvou spojených souprav EC 276 Metropolitan a Ex 124 Radhošť při průjezdu stanicí Sadská. A pro větší zajímavost jsem danou situaci simuloval v neděli, kdy (nejen) expresy a ecéčka jezdí v posíleném řazení. A tak se můžete vžít do role, kdy sedíte v kabině stroje řady ČD 362 ve stanici Valašské Meziříčí. Zatím máte za sebou 2 pohodové hodinky jízdy z Žiliny a doufáte v poklidnou jízdu do Prahy.
V první části aktivity tedy povedete Ex 124 Radhošť v úseku Valašské Meziříčí - Hranice na Moravě - Olomouc - Česká Třebová. Pak se však poklidná situace náhle změní a vy nuceně zastavíte v Chocni, kde už na Vás čeká souprava zpožděného EC 276 Metropolitan s řadou ČD 380 v čele. Tato část je tvořena v projektu ČR 321
Zobrazit přílohu 22290
Druhou částí aktivity je následně jízda po odklonové trase Choceň - Hradec Králové - Velký Osek - Nymburk - Poříčany s oběma spojenými soupravami. Ačkoliv lokomotiva řady 380 má dostatek výkonu, vést obě posilové soupravy dohromady nebude nikterak jednoduché...
Tato část je samozřejmě tvořena v projektu BP.
Zobrazit přílohu 22291
Ve třetím a závěrečném díle už Vám jen bude zbývat dovézt obě soupravy z Poříčan do cílové stanice Prahy hl.n., opět už v projektu ČR 321.
Zobrazit přílohu 22292
Odkazy ke stažení a základní informace najdete zde:
Ex 124 Radhošť pt.I
Ex 124 Radhošť pt.II
Ex 124 Radhošť pt.III
Zajímavé postřehy a díky za ně. Je to ale vcelku divné. Trafiky obecně nasazuji -5 min. před plánovaným příjezdem hráče a mizet nechávám po + 5 min. (nastavuji vyčkávací bod 600 s). To v případě stojící soupravy a když hráč tuto míjí. Pokud je ve stanici pobyt, tak ten připočítávám "k vatě". pokud se jedná o protijedoucí trafik, ten má vždy velmi dlouhou trasu. Např. pokud mám v Lipníku potkat traffic, tak ten je trasován už od Přerova a končí až v Hranicích n. M. A především když celou trasu reálně projíždím, nikdy nejedu nadoraz. Max, rychlost o cca 5 km/h nižší a pokud je třeba úsek 80, pak chvíli 100 a pak 90, rozjedu se ve stovce pouze na devadesát a nechám soupravu jet výběhem.
Zajímalo by mne, zda má někdo obdobné zkušenosti v prostředí Msts. Protože takto to vypadá primárně na problém OR. Už jen ten Tebou první zmiňovaný náklad ve ValMezu, ten v prostředí Msts přijíždí do stanice (hráč jej vidí vjíždět) bezprostředně po startu aktivity.
AI je nejspíše trasován nasazením do aktivity na čas ještě před začátkem aktivity, což se v msts normálně používá. OR ten „předčas” asi zpracovat neumí, proto nasazuje až po startu.MSTS vjíždí hned po zahájení aktivity, kdežto v OR na něj hráč musí čekat...
Umí. Jen se v OR chová jinak.OR ten „předčas” asi zpracovat neumí,
V tom případě bych jen rád připomněl, že aktivity netvořím jako "obojetné", ale primárně pro prosředí Msts.2. OR načítá traffic před zahájením aktivity jinak, takže se to musí fyzicky vytestovat a dle toho mu pravit výchozí časy. Prostě "hybridní" aktivity pro OR a zároveň MSTS nikdy nebudou spolehlivé.