Parní lokomotivy ČSD (nejen) pro Open Rails

Pikku

Průvodčí
#1
Již nějakou dobu se trápím s 3D kabinou pro jednu známou parní lokomotivu. Zatím se mi povedlo rozhýbat jen část prvků, a to ještě nikoliv zcela k mojí spokojenosti. Abyste měli představu, jak taková 3D kabina vypadá v ORTS, přikládám několik obrázků z tvorby pro (doufám) potěchu oka. Funkční prvky snad poznáte, dvojice vždy ukazují polohu vybraného ovladače. Pro nedočkavé - je to ještě běh na předlouhou trať, buďte trpěliví prosím a nečekejte release v dohledné době.

kab01.jpg kab02.jpg kab03.jpg kab04.jpg kab05.jpg kab06.jpg kab08.jpg kab09.jpg kab10.jpg kab11.jpg
 

Pikku

Průvodčí
#2
Kromě otravné tvorby 3D kabin pro vlakové simulátory je potřeba čas od času udělat i něco zajímavého a zábavného, například zkusit vymodelovat i nějakou tu pěknou parní lokomotivu. Tak snad se to podaří. Stále wip, bílé části modelu nejsou ještě otexturovány.
wip555.jpg
 
#3
Pikku, to je ovšem majstrštyk. 3D kabiny jsou přesně to, co parním mašinám chybělo. Vypadá to, že po chvilce neklidu se máme opět nač těšit...
 

Tax

Moderátor
Správce
#11
Zas ten hnusný giesl ... Pikku Ty si nepolepšiteľný :p Dúfam že urobíš aj normálnu bezušatú verziu a ušaté s kruhovým komínom ;) A odtiaľto je už len krok ku Krasinovi ;) Polepši sa chlape, urob radosť svojim kamarátom :p Nie len modifickácie plecháčov na xxx spôsobov ;) :p
 

Dan J.

Strojvedoucí
#12
Pikku, dělá ti taky tato kabina, že když vjedeš do tunelu (samozřejmě v OR), tak černá noční textura prosvítá? Jde to nějak ošéfovat?
 

Pikku

Průvodčí
#13
Možná to do tohoto vlákna úplně nepatří, ale ... nakonec posuďte sami. Hnacím vozidlem v novém projektu je totiž parní lokomotiva, původem maďarská řada 377 (u ČSD pak řada 310.4). Zatímco se @Dan J. snaží s repainty pracovních vozů a zřejmě tak oslaví nadcházející Svátek práce, já jsem se rozhodl oslavit nadcházející Den vítězství (8.5.1945) nějakou tou militarií do sbírky. A aby to nebylo tak obyčejné, místo pancéřového vlaku z roku 1945 jsem si vybral pancéřový vlak z roku 1918. (On je tedy samozřejmě původně starší, ale co už, když máme navíc to stoleté výročí jiné události.) Takže modelově hotovo, teď nastane ta správná legrace při ladění enginu a wagů. (Naštěstí pro vás se tohoto nezúčastním a předám to povolanějším, například @Josef Vogeltanz ) .
Jestli jste dočetli až sem, máte obdivuhodnou trpělivost nebo hromadu volného času. ;)
PzZug04.jpg PzZug03.jpg PzZug02.jpg PzZug01.jpg
Kvízová otázka - jaký typ brzd byl na vlaku osazen? (ruční, žádná, ssací, tlaková, případně věděl by někdo jaký systém?)
 

Dan J.

Strojvedoucí
#15
Zatímco se @Dan J. snaží s repainty pracovních vozů a zřejmě tak oslaví nadcházející Svátek práce
Dan J. by to rád stihnul, ale čeká na úpravy vozu a je třeba zkonzultovat připomínky co psal do mejlo, tak uvidíme, kdy to Tax stihne... :) :) :) Ale 1. Máj se nůprosně blíží, tak nevím, nevím...
 

Pikku

Průvodčí
#17
Vážení přátelé, místo toho, abych připravoval release hotových modelů, vymýšlím další blbiny. Ve spolupráci se @smejki jsem vyzkoušel reexport jeho nového modelu z TRS do ORTS. Musím se přiznat, že to skončilo katastrofálně. Až někdy budete dělat modely pro ORTS, tak si zapamatujte, že základ modelu nesmí mít rozhodně víc, než 55 tisíc polygonů. ORTS se na rozdíl od starého MsTS nesloží, ale model zobrazí obludně zdeformovaný. (Kdo viděl horror „Věc“ tak si to dokáže představit.) Takže 85 tisíc polygonů na MAIN je opravdu hodně. :D o_O :eek: . Protože mi bylo líto rozdělané práce, model jsem rozdělil na dva, vymyslel jak má být velký MAIN a Freightanim (FA) a doplnil o svůj rozpracovaný podvozek z lokomotivy CFR 50. A najednou to šlo. Ukázka opravdu prvních pokusů a seznamování se s modelem ve hře. Díky rozřezání a detailnímu zpracování modelu se někde vytvářejí nehezké stíny, ale to se snad povede opravit. Toto jsou jen reklamní screeny abyste viděli, že se pořád něco děje a že možná časem zase přibudou nějaké nové modely do hry. Ovšem v takovém TS2018 to bude pecka si myslím ...

5kolo02.jpg 5kolo03.jpg 5kolo01.jpg