Motorové lokomotivy (nejen) ČKD pro Open Rails z dílny Pikku Locomotive Works Inc.

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Výhodou tzv.délesloužícího modeláře je obsáhlá databáze modelů, různě transformovaných mezi rozdílnými simulátory a mnohokrát upravovaných. Tak i původní pilštyk z MsTS dostal omlazovací kúru pro druhé vydání v témže simu, pak další úpravy včetně 3D kabu pro TS201x , aby se nakonec vrátil zpátky po dalších úpravách do ORTS. Směšných 65 tis polygonů a animovaná spousta blbin. Jen zase ta nešťastná 3D kabina, v ORTS ji budete ušetřeni a budete muset vzít zavděk obyčejným placeholderem z MsTS.

scr01.jpg
 

Pikku

Pomocník strojvedoucího
Tak ten Hektor a Pilštyk, to je mazec. Nádhera.
Opakuji, jedná se o reklamní obrázky, retušované odborníky na grafiku a vytvořené za použití speciálního nasvícení pomocí 400 paprsků světla a odrazivé plochy. V ORTS vypadají naprosto běžně a obyčejně.
 

Plexi

Signalista
Vypadá to sakra dobře. Jen absence 3D kabiny mě mrzí už jen kvůli toho, že je to pišťa...
 

Icik

Pomocník strojvedoucího
Včera jsem zaplatil za Stadlera asi 14 € do TS2019. Za tohle bych zaplatil bez rozmýšlení.
Pikku, možná by si mohl otevřít miniobchůdeček a pár desítek tisíc by se ti vrátilo. :)
 

Roman

Pokladník
No mě hlavně mrzí moje neschopnost. Nechápu pořád, kde dělám chybu. Screeny kabiny následují, kabina je samozřejmě otexturovaná. V TS201x dokonce částečně funkční.
Zobrazit přílohu 22512
Koukal jsem, co mi doma zbylo. Dokonce mám předstínované (většinu) textury kabiny. Jen poslední zdroják, překlopený do vyšší verze maxu a s animacemi je poškozený. Mám jen původní, což nějaký max8. Po neděli mrknu, co s tím půjde udělat. Do TS by to na default jako beta neměl být problém. Mně to dokonce i jezdí, vrčí a houká. Jen animace v kabině má jen kontroler a nic jiného.
 

heme

Posunovač
Pikku - Skvělý. Kdyby to pomohlo, mám nafocený CAB na 714 001, ale ještě jako statický pro staré MsTS. Kdybys eventuelně z toho potřeboval něco na textury.... P.S.: Doufám že i u tohoto modelu spolupráce Petr Tesař/Pikku bude. Jinak máme hodně co závidět v TRSku.
 

Josef Vogeltanz

Pomocník strojvedoucího
Ale kdeže chudák. Na kódy engů a wagů mám všelijaké udělátka v Excelu, jen dobře vyplnit parametry a kód se generuje automaticky, stačí jen překopírovat do PSPadu. Z mého pohledu je nejobtížnější počátek a konce. Počátek reprezentuje obstarání podrobných technický údajů. Internet, studijní knihovna, archívy výrobců a železničních opraváren, katalogové listy. Občas také návštěva nějakého železničního muzea. V hledáčku je Chomutov a MDC. A na konci potom zkoušení, ježdění a měření zda se vozidlo chová, tak jak bych si představoval. A to ještě zbude čas si psát manuály - viz brzdy.

Čím starší vozidlo, tím komplikovanější. Někdy to připomíná archeologii, např. hledání technických dat méně známých řad parních lokomotiv. Nedávno např. ex. maďarská 313.2. A někdy přijde i překvapení. Při hledání podkladů pro kkStB pancéřový vlak, narazil jsem na kompletní vojenskou příručku k obsluze tohoto vlaku.
Nalezené údaje ukládám do technického alba. To je potom výchozím podkladem pro tvorbu nastavení engů.
Pro ilustraci:
atlas.JPG
 
Nahoře