Ad Orlov:
Na OR jsem díky radám a pomoci kolegů Pikku, PepaH, Vrbam, Howky, Icik (a mnoho dalších) přešel pohodlně a pohodově.
Začinal jsem s verzí X1818 (ještě ji mám schovanou) a tak si můžete udělat představu jak dlouho OR používám.
Nemohu si vzpomenout, že bych měl jediný problém s tratěmi MSTS. Naopak. To co mi v MSTS kolabovalo (a bylo určeno na smazání) se v OR stalo funkční.
Problémy jsem měl pouze v oboru vozidel.
Některá vozidla plynule přešla pod OR bez problémů, u některých jsem musel "pošťouchnout" odbržďování a pro některé řady jsem si "nasosal" speciální engy od opravdových a skvělých ladičů.
Tramvaje si ladím sám (tedy jen takové se kterými kamarádím).
Jediný problém s OR mám právě v oboru tramvají. Zatímco prostředí se pro velké a opravdové vlaky stále vylepšuje - u tramvajových provozů to má opačný trend. U každé nové verze se děsím, které Act v tramvajovém provozu přestanou být funkční ...
Ale celkově shrnuto : přechod na OR doporučuji.
Na OR jsem díky radám a pomoci kolegů Pikku, PepaH, Vrbam, Howky, Icik (a mnoho dalších) přešel pohodlně a pohodově.
Začinal jsem s verzí X1818 (ještě ji mám schovanou) a tak si můžete udělat představu jak dlouho OR používám.
Nemohu si vzpomenout, že bych měl jediný problém s tratěmi MSTS. Naopak. To co mi v MSTS kolabovalo (a bylo určeno na smazání) se v OR stalo funkční.
Problémy jsem měl pouze v oboru vozidel.
Některá vozidla plynule přešla pod OR bez problémů, u některých jsem musel "pošťouchnout" odbržďování a pro některé řady jsem si "nasosal" speciální engy od opravdových a skvělých ladičů.
Tramvaje si ladím sám (tedy jen takové se kterými kamarádím).
Jediný problém s OR mám právě v oboru tramvají. Zatímco prostředí se pro velké a opravdové vlaky stále vylepšuje - u tramvajových provozů to má opačný trend. U každé nové verze se děsím, které Act v tramvajovém provozu přestanou být funkční ...
Ale celkově shrnuto : přechod na OR doporučuji.