A definitivně hotovo, jakmile dodělám vše okolo odesílám Pikkovi i s požadavky na opravy a půjde to do světa virtuální železnice:
ČSD Byz-k 50 54 20-22 136-6
Období provozu: 1982-1989, depo Krnov
Zařazení: Do vlaků osobní přepravy
Varianty: ČSD Byz-k: Funkční v MSTS, v OR funguje parní topení + ČSD Byz-k OR-zima: Pouze pro OR s kouřem od kamen
ČSD Byz-k 50 54 20-22 138-6
Období provozu: 1982-1989, depo Krnov
Zařazení: Pouze do vlaků vojenské přepravy
Varianty: ČSD Byz-k voj. prep.: Funkční v MSTS, v OR funguje parní topení + ČSD Byz-k voj. prep. OR-zima: Pouze pro OR s kouřem od kamen
Poznámka: Vůz možno použít až do roku 1992, jako nepřelakovaný.
ČSD Byz-k 80 54 20-03 048-4
Období provozu: 1989-1992, depo Praha
Zařazení: Pouze do vlaků vojenské přepravy
Varianty: ČSD Byz-k r. 1989-92: Funkční v MSTS, v OR funguje parní topení + ČSD Byz-k r. 1989-92 OR-zima: Pouze pro OR s kouřem od kamen
ČD Bp-k 60 54 20-12 010-3
Období provozu: od roku 1992, depo Česká Třebová
Zařazení: Pouze do vlaků vojenské přepravy
Varianty: ČSD Bp-k : Funkční v MSTS, v OR funguje parní topení + ČSD Bp-k OR-zima: Pouze pro OR s kouřem od kamen
ČD Byz-k 50 54 20-02 282-2
Období provozu: od roku 1992, depo Česká Třebová
Zařazení: Pouze do vlaků vojenské přepravy
Varianty: ČSD Byz-k : Funkční v MSTS, v OR funguje parní topení + ČSD Byz-k OR-zima: Pouze pro OR s kouřem od kamen