Trať 020 (Poděbrady - Hradec Králové)

Roman

Pokladník
#1
20180427132503_1.jpg

Po delším rozhodování jsem usoudil, že mohu vydat mnou tvořenou, rozpracovanou trať, jako testovací beta - verzi.
Hlavním důvodem je, že není vůbec jisté, zda se povede nedostavěné úseky krajiny vůbec dokončit.
Nechť si fanoušci virtuální železnice užijí alespoň něco.
Těch tratí bez dokončené krajiny v některých úsecích je vlastně dostupných několik a problém to není :).

Trať je databázově hotová a plně sjízdná v úseku Poděbrady - Hradec Králové.
Krajina je hotova mezi stanicemi Velký Osek (mimo) - Chlumec nad Cidlinou ( mimo) a Chlumec nad Cidlinou ( mimo) - odbočka Plačice.
Na dostavění městských aglomerací nemám momentálně náladu a ani morální sílu :).

Poděkování patří autorům některých objektů, především Honzovi Švecovi jenž vytvořil mimo jiné originální staniční budovy.
Myslím, že autorem několika objektů použitých v trati je Brzda. Též jemu patří poděkování.
Sasulemu děkuji za doladění skriptů návěstidel i když verze obsažená v trati ještě zdaleka není ideální.

A pak VELKÉ poděkování patří KaMatovi za pomoc s tvorbou krajiny v úseku Chlumec - Hradec.

Důrazně žádám, aby stavitelé tratí NEpoužívaly objekty z trati!!!
Stavitelé, kteří mě požádaly, obdržely objekty a souhlas s distribucí v rámci Assets packu jejich tratí.

V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ SI NEPŘEJI, ABY V JINÝCH ZVEŘEJNĚNÝCH PROJEKTECH BYL POVOLEN V EDITORU FILTR OBJEKTŮ CS_addon/Trat020 !!!!!!!!!!!

Nemám zapotřebí poslouchat a číst, že dělám uživatelům bordel v objektech (dokonce byl použit i termín "bramboračku").
V drtivé většině jsem autorem objektů já, a je na mém úsudku, do jakého adresáře je umístím.
To, zda je to správné řešení či nikoli můžete posoudit sami dle toho, jak rychle se Vám bude trať načítat, kolik objektů bude chybět a jak je hratelná.

V trati je spousta chyb a odklonů od reálu (jak jinak v mém podání, že?).
V žádném případě si addon neklade za cíl být přesnou kopií reálné trati a není vhodná pro jakékoliv testovací účely.
Doufám, že drtivá většina uživatelů hledá za ježděním v simulátoru především závbavu a odreagování.
To že je někde jiný typ návěstidla, křoví vedle trati je jinde než v reálu a textura kolejiva je odlišná než na skutečné trati, neřeší.

Pokud máte jakýkoli problém s výše psaným, addon ani NEINSTALUJTE !!!
Ušetříte si zdravotní komlikace, když zjistíte, že návěst přestavníku ukazuje nesprávným směrem a na návěstidle svítí jiný znak než v reále :).

Minimální konfigurace, tedy kdy trať běží na maximální nestavení detailů bez nejmenších problémů a pádů je :

Intel Core i5-7400
NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB
8GB RAM

Při nastavení Anti-Aliasing na FXAA + MSAA může nastat problém s kvalitou zobrazení tenkých objektů (typicky trolej),
Jelikož jsem nepoužil speciální shader pro tenké objekty který vypadá při AA FXAA + 3x3 SSAA daleko hůře než LoftTexDiff.fx.

Též při nastavení kratší zobrazovaci vzdálenosti objektů může docházet k jejich mizení a nekorektnímu zobrazení.
Podobně toto platí i pro kvalitu zobrazení textur, kde jsou použity nejmenší možné textury pro kvalitní zobrazení při maximálním nastavení GK.
Při přechodu do druhého a dalšího mipu se mohou jevit při nižším nastavení i zblízka jako rozmazané a neostré.

Přiložené scénáře nejsou otestovány a je možné, že je nebude možno dokončit. Tady nemám žádný problém s tím, pokud je někdo povolaný doladí :).
QD je pouze jednoduché, bez okolní dopravy.

Též si nepřeji, aby byl balík s tratí bez mého svolení umístěn jinde, než tam, kde Jste jej stahovaly (Uložto).

https://uloz.to/!QIQrvgwx32a1/trat020-beta-rar

Doufám, že se soubor nahrál tak, jak měl, já na nic nezapomněl a instalace bude bez problémů :).

Přeji příjemnou zábavu :)
 

dem

Strojvedoucí
#4
Roman, to čo som dostal a toto čo si teraz vydal je to isté, alebo sú tam nejaké zmeny a mám si to stiahnuť zas. ?
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#9
I já musím pochválit. Projel jsem si to v QD a zavzpomínal na staré časy, kdy jsme tam jezdili turnusově sobotní Úpu do Chlumce se 141001 (vyjímečně ESo po revizi) a na trati za Kanínem ta mašina skákala stejně jako v tom simu. Trať byla příšerně hrbatá i směrově neurovnaná. A to jsem nyní jel s testovací 460, která je oproti Bobině dlouhá a mele se tak méně, příští jízdu prubnu kiskiho 141, jestli to bude drncat více.
 

362.123-2

Začátečník
#10
Romane, pecková trať. Celý ten úsek je mi velmi dobře známý, často jsem tamtudy jezdíval ke kamarádovi do Černožic, v Hradci jsem musel přesedat na Os...
Moc za ní děkuji a přeji hodně štěstí v další tvorbě.
 

matus727

Začátečník
#11
Zdravím. Trať chcem najprv pochváliť, osobne to tam síce nepoznám, ale veľmi ma chytila. Viem, že to je len beta, ale vravím si, že autor možno len niečo zabudol pribaliť a preto mi to chýba. Konkrétne sa jedná o niektoré textury na jeseň a v zime. Napríklad cesty, či tento násyp hneď za Hradcom (je to len fotka mobilom, ale orientačne hadam postačí). Keďže na jeseň jazdím najradšej, bolo by prosím možne vydať nejakú opravu? (preinštalovať trať som samozrejme skúšal) Bez názvu.jpg
 

Roman

Pokladník
#12
Viem, že to je len beta
A tím je snad řečeno vše....
že autor možno len niečo zabudol pribaliť
Balil to RW_tools ;)...
Konkrétne sa jedná o niektoré textury na jeseň a v zime
Beru v potaz, ve finální verzi toto bude opraveno. To je jediné, co proto mohu udělat. Možná bude nějaká RC verze, ale spíše ne.
Jen mi přijde divné, že Vám ty textury hra hledá. Celou dobu jsem přesvědčen (i to tak vždy v praxi bylo), že RW v případě, že textury pro příslušné období s odpovídající koncovkou (_Au, _Sp, _Wi) nenalezne, načte výchozí texturu. Neexistuje tady něco podobného jako v MSTS *.sd soubor, kde se toto definovalo.
Jedině že by při exportu TS udělalo vnitřní zápis do souboru modelu...
 

Roman

Pokladník
#14
Skôr to vyzerá tak, že tam nestíha PC. Predsa len to RW je poriadny záhul na harware.
Ne, ne. Ty textury tam opravdu nejsou. Ale podzimní textury nemá spousta jiných objektů a přesto se zobrazí default ( letní ). U silnic a náspů nikoli.
Kde je chyba by mně zajímalo . Ne to, že textura není obsažena v Assets, ale proč ji objekt hledá. Kde je toto definované :).
 
#15
Je potřeba mít k této mapě dlc european loco & asset pack?A nebo jiné mody?Mám spoustu objektů stažených od Hekla,Josefa a ještě nějaký další ale stejně mi tam chybí věci které by tam měli být..např. v Chlumci nemám ty menší nástupiště a staniční budovu, v Hradci nemám nástupiště a navěstidla jinak jinde jsou. Já hru kupoval jako 2016 což by možná taky mohl být ten důvod.
 

Roman

Pokladník
#16
Je potřeba mít k této mapě dlc european loco & asset pack?
Ano, tak jako ke všem CS tratím.
Ne.
v Chlumci nemám ty menší nástupiště a staniční budovu, v Hradci nemám nástupiště a navěstidla jinak jinde jsou.
Je to pouze betaverze a objektů tam chybí dost. Ale konkrétně tyto problémy ostatní nemají. Stačí zhlédnout nějaké video na Youtube...
Jak píšu výše, je plná funkčnost je zaručena pouze při maximálním nastavení grafiky.
 
#17
Aha tak to jsem nevěděl že to dlc potřebuju ke všem tratím..no tak to budu muset počkat až na to budou money a nebo nějaká sleva..A na videa jsem právě že koukal asi 2-3 a podle nich vím co mi tam chybí třeba jak už jsem řekl to nádraží a nebo nástupiště. Vyzkouším dát grafiku na full.