Automatická Regulace Rychlosti - ARR pro Open Rails

#84
Acatus :
Ono ten Vectron od Talianov mozno nebrzdi preto EDB lebo mu chyba funkcia Blended.
Ci ty si si ju tam doplnil ??
Ahoj, co tomu chybí jsem samozřejmě netušil, ale rád se na to mrknu. Díky za nápovědu.
A nešťoural jsi se pls i jestli nemají ty modely animované DC sběrače?
 
#86
Ono se o tom italském "OR" engu Vectrona dá mluvit jen s nadsázkou. Z parametrů OR tam není jediný, zápis odpovídá spíše MSTS. Nesedí parametry pro brzdy, rozjezdovou tr. sílu 300kN má jako trvalou, parametry dynamické brzdy jsou úplně mimo (např. max. účinek EDB do 258km/h, brzdný proud 3000A, přičemž max. trakční proud motorové skupiny je tam uváděn 1640A atp. Ten eng. je prostě převzat z MTS aby "tak nějak" jezdil i pod OR. Tím pádem je značně mimo.
 

Jindřich

Začátečník
#87
Open Rails ARR verze 0.5 je tu.
https://drive.google.com/drive/folders/1qHVtQqd1ljP7fyZ5aPj_ArCFFj_xBO0_

Změny jsou popsány v changelogu, vypadá to jako pár prkotin, ale dalo to dost práce. Krom toho jsem v posledních dvou měsících měl trošičku míň času.
Tato verze prozatím úplně obchází engy, které mají definovánu tabulku trakčních sil. K tomu se dostaneme později. Za další, testujte pouze osobáky. Na težší kalibry se dostaneme také později.

Komentáře sem nebo na jima1(dosaďznak)email.cz
 
#88
Mám malú hypotetickú otázku. Všade sa tu píše o 163/2 alebo 363/2. Ale dalo by sa ARR teoreticky v takomto stave použiť aj na radu 380 od Skůry ? Viem, že medzi messerschmittom a esom je dosť veľký rozdiel, ale myslím si, že možno časom by sa časom mohlo ARR "vyvinúť", prípadne prispôsobiť aj pre radu 380 . Inak vyskúšal som ARR na 263 alebo 362 a som milo prekvapený. Klobúk dolu.
 
#90
Přijde mě, že ustala spolupráce s tlakovou brzdou. Zkoušel jsem novou verzi 0.5 na Regině. Rozjezd, jízda a mírné zpomalení ok, vše ale pouze za pomoci motoru resp. regulace tahu. Ale na spádu je už zcela mimo a tlaková brzda nezabere. Nejdříve jsem uvažoval, že budu muset nasimulovat retardér nějakou virtuální EDB (ostatně i přenos je řešen jako diesel-elektrický, diesel-hydrauliku OR ještě neumí).
Před tím jsem ale na stejnou trať vyjel s osobákem taženým 162kou. U té 100% vím, že si uměla vypomoci tlakovou brzdou. Teď ale zjišťuji, že ve verzi ARR 0.5 tuto schopnost zase nemá. Je tedy možné, že Regína za to nemůže. Nemohu to ani ověřit zpětně, verzi 0.4 jsem smazal. Bylo by možné ji ještě nějak získat pro srovnávací zkoušky?
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#91
Možná je problém v ovládání a jeho definicích. x6y mají samostatné ovladače pro J + BSE + EDB, zatímco Regina má kombinovaný ovladač J/BSE.
 
Nahoře