Automatická Regulace Rychlosti - ARR pro Open Rails

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Mám chvilku čas, tak zkouším, jen dotaz, skoro vše funguje, ale jak je to se zadaváním počtů náprav a rychlostí, páč i když nastavím počet náprav, u mě 36 a pak zadám rychlost, tak mašina okamžitě přidává, myslel jsem, že musím něco odsouhlasit, že od toho místa bude počítat počet náprav a začne přídávát.
 
Počet napráv je dobré keď je pomala rýchlosť ale myslím si, že môže byť použiteľna aj pri prekročení rýchlostníka s vyššiou rýchlosťou. Da sa použiť ták, že ctrl + p. Po stlačení týchto klavies vyskočí info panel, že je aktívna zona a po prejdení všetkých napráv vyskoči koniec, a vtedy sa môže zrýchlovať na danú rýchlosť podľa rýchlostníka akebo na pôvodnú po prejdení konca pomalej rýchlosti, aspoň taký je to môj názor. Samozrejme chýba animácia v kabine, snaď sa to časom dorieši. A prídavať sa musí manualne buď nastavením rýchlosti pri automatike alebo manuálne.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Jo, tak už jsem tu funkci CTRL+P pochopil, je to zárověň i odpověď na moji horní otázku. Blokuje nastavenou rychlost a já si mohu mezitím nastavit vyšší rychlost a po odečtu náprav začne souprava zrychlovat. K tomu zároveň jeden poznatek, po uložení a znovu nahrátí aktivity, jse musí znovu nastavit počet náprav.
 

Martens

Strojvedoucí
Počítadlo náprav bys mohl prakticky využít i třeba k dojíždění k nástupišti. Na začátku peronu to zmáčkneš pomalou jízdu a až zhasne tlačítko, tak víš, že bys měl mít u peronu všechny vozy.
 

Jakubko

Začátečník
Ahoj, stalo se Vám někdy, že při spouštění OpenRails (samozřejmě to k ARR) spadne? Normální OR mi aktivitu spustí, ale když si chci zahrát ARR, tak to načítá a pak to spadne zpátky na plochu.
 

mirsen

Začátečník
To pospa80: mne to funguje aj vo Vectrone, Peršingu a pod.

To Jakubko: OR s ARR mi ešte nespadlo, ale mi to trošku seká. Predpokladám, že problém je v mojom PC.

Dodatočne sa chcem tvorcom ARR poďakovať, je to super.
 

151.016

Začátečník
Díky, zrovna jsem ten odkaz na aktuální verzi hledal, hodlal jsem ozkoušet ty kabinové prvky - předpokládám, že volič PT by měl fungovat jako "Multistate", pokud by šel jako jako "Multistate_Display", nešel by ovládat myší. Ale to je detail.

Jen mě napadlo - platí natvrdo podmínka, že stroj musí být elektrický a zároveň mít EDB? Napadlo mě právě vyzkoušet to na rakvi (843), ta EDB má a ARR má také. Brejle 750.7xx a 753.7xx si včil nepamatuju, zda ARR mají, ale to chování kódu ARR (kdy nedotahuje přesně nastavenou rychlost, ale má tolerance, když nebere v potaz sklonové poměry) by bylo ideální implantovat na 754, kde se ta analogová ARR chová přesně takto. Jen by muselo být ošetřeno, aby se kód nesnažil aktivovat EDB, ale pouze přibržďoval a odbržďoval soupravu. Ostatně i ESO si přibržďuje soupravu, pokud musí brzdit silněji- to budu muset znovu otestovat. Taktéž by se ARR dala implantovat na "RegioKraksnu" (814) ta reálně ARR též má a katr (854) jakbysmet.

A kdo chce ARR testovat přímo na esu, může si stáhnout zde moje ladění, kde je přesná fyzika trakce, brzd a EDB, je tam i kabina a zvuky (obojí též moje práce). Jen v této verzi ještě není ARR zaneseno, takže proveďte následující úpravu:


Kód:
.
.
.

comment (** Hlavni vypinac **)

        ORTSCircuitBreaker ( Manual )
        ORTSCircuitBreakerClosingDelay ( 2s )
        ORTSPowerOnDelay ( 5s )
        ORTSAuxPowerOnDelay ( 25s )

comment (** ARR **)

ORTSSpeedRegulator (
        Equipped ( True )
        MaxForcePercentUnits ( False )
        MaxForceSteps ( 12 )
        NominalSpeedStep ( 5 )
        Options ( "RegulatorManual, RegulatorAuto, RegulatorTest, SelectorParking, SelectorNeutral, SelectorOn, SelectorStart" )
    )

comment (** Tabulka trakcnich charakteristik pro stridave napajeni... **)

.
.
.
Doporučuji vložit zápis ARR takto mezi zápis hlavního vypínače a zápis trakční tabulky, to pro přehlednost. Možná v ENGu z odkazu také není upraven zápis HV, proto i ten si opravte dle kódu výše - kódování funguje takto:

Po pokynu "zapnout HV" (klávesa "O") trvá zapnutí HV 2 sekundy (není doladěno přesně, budou další úpravy), potom běží odpočet 5 vteřin, po odčasování se aktivuje výkon (stroj schopný vyvíjet tah) a zároveň běží ten 25 vteřinový odpočet, po jehož odčasování se teprve aktivují "pomocné pohony", což v ORTS prakticky ovlivňuje pouze kompresory.
Takže po nahození HV se po pěti vteřinách rozběhne zvuk unipulsu a po dalších dvaceti vteřinách se teprve rozběhne kompresor, pokud je tedy tlak v hlavní jímce nižší, než "restart pressure".
750.7xx má určitě ARR i EDB.
 
Nahoře