Josef Vogeltanz
Pomocník strojvedoucího
To mohu potvrdit. V původní dokumentaci, konkrétně Seznamu el zařízení (Lo11960P) z r. 1988 je skutečně uvedená hodnota nadproudového relé pro brzdu 650A:
Pro jistotu jsem prošel všechny brzdové charakteristiky řad x6x a mají všude shodně uvedeno Im=550A na max. brzdné síly (162/140kN dle typu) . Všechny tyto řady totiž používají jeden a ten samý typ brzdových odporníků - 8RBL-1 vč. rekonstruované řady 363.5 (ex. 163).
Jinak je to pouze u řady 263. Ta má max. brzdící proud uváděn dokonce 640A. Tomu však odpovídá i jiný, více dimenzovaný typ brzdového odporníku 10RBL-1.
Pro jistotu jsem prošel všechny brzdové charakteristiky řad x6x a mají všude shodně uvedeno Im=550A na max. brzdné síly (162/140kN dle typu) . Všechny tyto řady totiž používají jeden a ten samý typ brzdových odporníků - 8RBL-1 vč. rekonstruované řady 363.5 (ex. 163).
Jinak je to pouze u řady 263. Ta má max. brzdící proud uváděn dokonce 640A. Tomu však odpovídá i jiný, více dimenzovaný typ brzdového odporníku 10RBL-1.