Díky, zrovna jsem ten odkaz na aktuální verzi hledal, hodlal jsem ozkoušet ty kabinové prvky - předpokládám, že volič PT by měl fungovat jako "Multistate", pokud by šel jako jako "Multistate_Display", nešel by ovládat myší. Ale to je detail.
Jen mě napadlo - platí natvrdo podmínka, že stroj musí být elektrický a zároveň mít EDB? Napadlo mě právě vyzkoušet to na rakvi (843), ta EDB má a ARR má také. Brejle 750.7xx a 753.7xx si včil nepamatuju, zda ARR mají, ale to chování kódu ARR (kdy nedotahuje přesně nastavenou rychlost, ale má tolerance, když nebere v potaz sklonové poměry) by bylo ideální implantovat na 754, kde se ta analogová ARR chová přesně takto. Jen by muselo být ošetřeno, aby se kód nesnažil aktivovat EDB, ale pouze přibržďoval a odbržďoval soupravu. Ostatně i ESO si přibržďuje soupravu, pokud musí brzdit silněji- to budu muset znovu otestovat. Taktéž by se ARR dala implantovat na "RegioKraksnu" (814) ta reálně ARR též má a katr (854) jakbysmet.
A kdo chce ARR testovat přímo na esu, může si stáhnout
zde moje ladění, kde je přesná fyzika trakce, brzd a EDB, je tam i kabina a zvuky (obojí též moje práce). Jen v této verzi ještě není ARR zaneseno, takže proveďte následující úpravu:
Kód:
.
.
.
comment (** Hlavni vypinac **)
ORTSCircuitBreaker ( Manual )
ORTSCircuitBreakerClosingDelay ( 2s )
ORTSPowerOnDelay ( 5s )
ORTSAuxPowerOnDelay ( 25s )
comment (** ARR **)
ORTSSpeedRegulator (
Equipped ( True )
MaxForcePercentUnits ( False )
MaxForceSteps ( 12 )
NominalSpeedStep ( 5 )
Options ( "RegulatorManual, RegulatorAuto, RegulatorTest, SelectorParking, SelectorNeutral, SelectorOn, SelectorStart" )
)
comment (** Tabulka trakcnich charakteristik pro stridave napajeni... **)
.
.
.
Doporučuji vložit zápis ARR takto mezi zápis hlavního vypínače a zápis trakční tabulky, to pro přehlednost. Možná v ENGu z odkazu také není upraven zápis HV, proto i ten si opravte dle kódu výše - kódování funguje takto:
Po pokynu "zapnout HV" (klávesa "O") trvá zapnutí HV 2 sekundy (není doladěno přesně, budou další úpravy), potom běží odpočet 5 vteřin, po odčasování se aktivuje výkon (stroj schopný vyvíjet tah) a zároveň běží ten 25 vteřinový odpočet, po jehož odčasování se teprve aktivují "pomocné pohony", což v ORTS prakticky ovlivňuje pouze kompresory.
Takže po nahození HV se po pěti vteřinách rozběhne zvuk unipulsu a po dalších dvaceti vteřinách se teprve rozběhne kompresor, pokud je tedy tlak v hlavní jímce nižší, než "restart pressure".