Řada 162 RegioJet

Howky

Signalista
#1
Mám tady pro vás novinku v podobě cabu 162 RJ, který pro vás dokončil Dodo.

Kabina byla zkoušena pouze na Open Rails

Kabinu lze stáhnout na stránce http://www.msts-rw.cz/
Autoři: Dodo a Howky
Fotodokumentácia Jakub Smékal , úprava textur: Delay , Samuel Alex Jendrušák

Děkuji všem, kteří se na práci podíleli.

Případně chyby můžete hlásit zde :)
Pozorně si přečete readme.


v eng lokomotivy je potřeba přepsat tyto řádky

Brake_Train ( 0 1 0.05 0.8
NumNotches ( 6
Notch ( 0 0 TrainBrakesControllerFullQuickReleaseStart )
Notch ( 0.4 0 TrainBrakesControllerHoldStart )
Notch ( 0.5 0 TrainBrakesControllerReleaseStart )
Notch ( 0.6 0 TrainBrakesControllerNeutralhandleOffStart )
Notch ( 0.8 0 TrainBrakesControllerContinuousServiceStart )
Notch ( 0.95 0 TrainBrakesControllerEmergencyStart )



38509686_2160848123943028_226838551709351936_n.jpg
 

Howky

Signalista
#2
Pro funkčnost kabiny, je potřeba nainstalovat do počítače fonty, které jsou součástí balíku.
 

Igor Hnízdo

Začátečník
#3
Malá oprava - definice brzdiče Dako BSE musí vypadat takto:


Brake_Train ( 0 1 0.1 0.6
NumNotches ( 6

Notch ( 0.0 0 TrainBrakesControllerFullQuickReleaseStart )
Notch ( 0.2 0 TrainBrakesControllerHoldLappedStart )
Notch ( 0.4 0 TrainBrakesControllerReleaseStart )
Notch ( 0.6 0 TrainBrakesControllerNeutralHandleOffStart )
Notch ( 0.8 0 TrainBrakesControllerApplyStart )
Notch ( 0.95 0 TrainBrakesControllerEmergencyStart )
)
)

Hodnoty v řádcích pochopitelně nejsou závazné (samozřejmě ale při změně musí být adekvátně přepsán i úvodní řádek - aby jako "výchozí" byla funkce NeutralHandleOff), je možné je přepsat na hodnoty, uvedené výše, ale důležité jsou funkce.
Některé mají celkem zcestné názvy, takže je třeba dávat si na to pozor.

HoldLapped - tato jediná se chová jako skutečný závěr, kdy se nedoplňují ztráty vlivem netěsností.

Pozor na to, že minimálně u verze X4157, ale rozhodně to platí pro verzi ARR v0.4 od @Jindřich, už se funkce ContinuousService chová stejně, jako funkce Suppression, tedy upouští tlak v potrubí rychlostí, udanou řádkem TrainBrakesControllerMaxApplicationRate() až na hodnotu, udanou řádkem TrainBrakesControllerFullServicePressureDrop(). Což pro brzdič BSE není reálné a pro funkci "brždění" (poloha "B") je třeba používat funkci Apply, která rychlostí, udanou řádkem TrainBrakesControllerMaxApplicationRate() vypustí tlak v potrubí až do nuly.
A pro úplnost - funkce NeutralHandleOff, i když dle názvu by logicky měla fungovat jako závěr, chová se jako poloha "J" (jízdní), kdy se v potrubí udržuje navolený tlak. Potažmo v ORTS se v potrubí udržuje tlak, jaký je navolen v "ekvalizéru" (vyrovnávací jímce) - tento je "natvrdo" v kódu programu a je virtuální - nenastavuje se v ENG/WAG a tlak v něm se pohybuje dle aktuální funkce brzdiče i tehdy, když je souprava, včetně hlavních jímek stroje, zcela odvětraná.

Pokud tedy nebudete chtít přepisovat zápis brzdiče v souboru *.cvf a raději upravíte ENG, pak zápis brzdiče musí vypadat takto:
(funkce P (nízkotlaké přebití) je vynechána, jelikož tuto ORTS (zatím) simulovat neumí)

Kód:
Brake_Train     ( 0 1 0.05 0.6
                 NumNotches ( 6
               
                Notch ( 0.0 0 TrainBrakesControllerFullQuickReleaseStart )
                Notch ( 0.4 0 TrainBrakesControllerHoldLappedStart )
                Notch ( 0.5 0 TrainBrakesControllerReleaseStart )
                Notch ( 0.6 0 TrainBrakesControllerNeutralHandleOffStart )
                Notch ( 0.8 0 TrainBrakesControllerApplyStart )
                Notch ( 0.95 0 TrainBrakesControllerEmergencyStart )
                 )
                )
A pro úplnost - zápis samotného chování brzdiče BSE vypadá takto, má-li se má chovat co nejblíže realitě:


Kód:
comment (** samocinna prubezna brzda - brzdic DAKO BSE **)

    TrainBrakesControllerMaxSystemPressure ( 5bar )
    TrainBrakesControllerMaxQuickReleaseRate ( 1.92bar/s )
    TrainBrakesControllerMaxReleaseRate ( 0.215bar/s )
    TrainBrakesControllerMaxApplicationRate ( 0.215bar/s )
    TrainBrakesControllerEmergencyApplicationRate ( 2.35bar/s )
    TrainBrakesControllerFullServicePressureDrop ( 1.5bar )
Pakliže někdo bude mít k dispozici přesnější hodnoty na základě reálného měření (ne odhady, vycucané z prstu), nechť je sem napíše, není pak problém hodnoty v řádcích upravit. Pro brzdič BS2 už máme přesné ladění, stanovené dle reálného měření na 749.247.
 
Nahoře