Aktivity pro OR Acatus

#22
Pěkný večer všem,
zrovna jsem na 321ce dokončil 3h20 náklad IDS a nejsem si moc jistý, zda-li mám dostatečně reálně zpracované hlášky v ohledu k dopravnímu předpisu. Než zmáknu zítra redme, neměl by pls někdo znalý komunikace mezi dispečery, vozákem (IDS) a fírou chuť to projet a případně poradit, jestli něco nezměnit? Jde o ložené kotle ze Lhotky nad Bečvou do Přerova, kde zapřáhneš jiné do Ostravy. Je to sice 3h20 dlouhé, ale s hláškami jde jen o obrat v Přerově, což je po hodině hry. Eng 121ky i wagy vozů hráče jsou pro OR vyladěny, takže i nárazníky sedí a souprava se při rozjezdu natáhne.
IDSkové mašiny často vidím ve stovkové skupině v Přerově, tak jsem tam nasměroval i obrat v aktivitě. Nejsem si ale jistý, zda-li může vlak odjíždět do tratě na seřaďovací klacek? Viz druhý screen. Na něm je sice vjezd loženky ze Lhotky na 107. kolej, ale bereš na 8 náprav tu loženku na 105, se kterou je třeba odjet.

IDS-1.jpg
IDS-2.jpg
 
#24
Vlakovou cestu ukončím v osobním a od cesťáku do 100kové skupiny pokračuju jako nedoprovázený posun z koleje č. 2 na 107. kolej. Pakliže jsem spraven z CDP včas, ani nemusím v tom osobním při vjezdu zastavovat. Stejně tak z koleje 105. posunovou cestou jako nedoprovázený posun na kolej č. 1 osobního, kde začíná vlaková cesta loženky do Ovy a kde se už řídím odjezdovou šajbou.
Hlášky pořešeny, test netřeba, dělám na vyvěšení IDS a pokračuji na přerušené 612ce.
 
Nahoře