Aktivity pro OR Acatus

Venny

Provozní technik
Ahoj Acatusi! Jedna odezva k manipulační aktivitě Mn81621 na 310. Oproti předepsané verzi MG-OR jsem cíleně použil nestabilní (U), verze 7198. Problém byl s chováním 742.159-7 a zřejmě i dalších loko tohoto typu, které prošly úpravou na OR podle Pepy Vogeltanze. Soupravu hráče nelze rozjet, po zařazení rychlostního stupně vypadne motor, i když foneticky stále běží a je slyšet změny otáček podle vloženého stupně. Pokud jsem použil lokomotivy řady 742 bez úprav OR, dalo se se soupravou pohnout, ovšem jaksi jsem nestíhal časový harmonogram. Problém činila jak úprava OR Tvá, tak Josefova.
Tento postřeh by mohl zajímat např. ladiče jako upozornění, že na současných verzích OR je možná něco v nepořádku. S touto verzí MG-OR jsem naopak bezproblémově projel manipulák na ŽSR191-193 (s 750) a odzkoušel další typy vozidel elektrických i motorových, takže jsem žádné potíže neočekával.
Nyní aktivitu jedu na v.1.3.1-72 a zdá se být zatím vše v pořádku. ;)

Jen pro úplnost doplním, že v aktivitě se používá 742.159 zapojená tandemově se svou verzí 742.159 rv.
 
Ahoj Venny, děkuji za postřehy. Jen bych chtěl podotknout, že v případě 742.159 jde o nastavení a ladění Igora Hnízdo a ne moje (viz Readme). Důvod stejné dvojice HV popisuji v Readme. Přesněji šlo o to, že u jiných "banglí" se mi zobrazoval špatně venkovní pohled z kabiny po obratu a přechodu do druhé loko v Dětřichově, tak jsem se s tím nezdržoval a stavěl (přestavoval) s tím, co se chovalo korektně.
Díky i za info z tratě ŽSR 191-193.
 

Venny

Provozní technik
Tady to bylo možná tím, že mašiny byly v tandemu. Jednotlivě jsem ji nezkoušel. Možná řeknu blbost, ale budilo to dojem, že působí proti sobě nebo zadní zůstávala zabržděná (i když podle Shift+F5 bylo vše OK), navíc v té nestabilní verzi OR se u zadního kocoura nezobrazovala animace kouře.
Igorovi se omlouvám, že jsem jeho práci přiřkl tobě. Tím bylo spíše myšleno, že jeho eng byl distribuován v rámci tvé aktivity. ;)
 

Venny

Provozní technik
Děkuji za možnou radu. Na verzi 1.3.1-72 projeta celá aktivita bez problémů; jak byl na tom mnohočlen, nevím, protože to "jelo". Na nestabilní rev. OR 7198 se s 742.159 nelze rozjet ani sólo. O fíglu s mnohočlenem asi moc lidí neví... Tedy těch neželezničních jezdičů, podotýkám, než se na ten výrok vrhne zástupce odborné veřejnosti.
Jinak na provozuschopnost 742.159 (OR 7198) nemá vliv ani to vypnutí mnohočlenu , ani samostatné startování motorů u obou mašin v tandemu. Zkrátka "Motor neběží". Teď jsem to rychle vyzkoušel - zkrátka po zařazení směru a kvaltu konec.
 
Zde můžete stahovat na test nastavení řady 150.2 v aktivitě EN442 "Bohemia" postavenou v trase Bohumín - Praha. Mám teď trochu dusno v životě, tak alespoň takto narychlo pro zkušené hráče, než sepíšu Readme a půjde to případně ven. Ve složce najdete wagy vozů hráče a eng 150.213_hk upravený dle ladění Josefa Vogeltanze, který jsem lehce doupravil dle mých představ. Üpravu trakční charakteristiky nikomu nenutím, nicméně aktivita je tentokrát postavena spíše pro test onoho nastavení "dvojek", proto doporučuji hrát na něm. Zkoušeno na aktuální aktualizaci OR X1.3.1-99-g63464703, ale i na starší MG X4157. V aktivitě jsou nastaveny i parametry MaxVelocity u některých consistů, aby se PC traffics kolem vlaku hráče pohybovaly požadovanými rychlostmi, tak se snažte dodržet alespoň řady HV při případných změnách v ConBuilderech.
 
Nahoře