Ahoj, k testnutí nových zvuků X6X od Andreje, jsem si interně využil svoji msts misi Os 4746 Brno - Skalice nad Svitavou - Brno, která je v trase s množstvím oblouků příhodná, a kterou se mi následně podařilo rychle předělat pro OR i pro případné vyvěšení. Trasa je už bez problémů sjízdná, upraveny jsou i okolní trafficy, chybí mi jen doladit loko hráče.
Chvíli jsem zamýšlel dát na volbu hráči vybrat si třeba i 242.217_OR od Pikka, ale nejsem si jist, jestli je už tento model doladěn? Jet mi jel, stupně, výkon i brzda v poho, ale po obratu ve Skalici se mi rozkmital venkovní pohled, u světel (viz náhled) to taky nebylo zcela v pohodě a celkově se mi OR zahlcoval jeho přítomností. Stáhl jsem ho znovu ze stránek Pikka, přeinstaloval, ale pak mi už shazoval i editor, tak šel do koše.
Trasu jsem tedy operativně otestoval s 362.021 OR a naprosto suprovní uvolňovačka, navíc s novými zvuky od Andreje doslova paráda.
Při návratu zpět do Brna podivné ufo na hlavním (viz náhled). Rád se dovím, proč, ale zatím mě to moc netrápí.
A pak už zbylo jen poladit Dášu 236.002, protože s esem to tam asi moc nejezdí, navíc i tak jde o náhradu za 560ku. Pakliže Hex dovolí, poladil jsem eng dle nastavení 363.001 od Igora Hnízdo, se kterým bych to i vyvěsil. Mám ale jediný problém, a to se směrováním parametrů dial ampermetrů a accelerometru, což moc ještě nemám nastudováno. Budíky proudů v režimu ARR se konstantně klátí za 900A, byť mašinka dynamicky poslouchá včetně toho, že v ARR dynamika znatelně reaguje na změnu PT, EDB taky šlape. Při jízdě na ruku ukazují budíky proudy taky zhruba o 100 procent více. U ARR nemá změna PT vliv na proudové hodnoty zobrazené na budících. Ty jsou ve výkonu konstantní a proudy EDB ukazují taky o zhruba sto procent více.
Je to opravdu pěkná projížďka, navíc s novými zvuky, tak bych to i rád vyvěsil, ale potřeboval bych prosím poradit s tím nastavením dial parametrů, jestli jde vůbec o ně? Děkuji předem za pomoc a také za nezbytný souhlas Hexe (viz mail) k použití engu pro OR.