Aktivity pro OR Acatus

Acatus

Provozní technik
Ahoj, Českomoravský cement, je největším výrobcem cementu v České republice. Výroba probíhá ve dvou závodech: v Praze Radotíně a v Mokré (nedaleko Brna - vlečka napojena do žst. Blažovice). V Králově Dvoře společnost provozuje balicí linku a expedici baleného a volně loženého cementu.;)
 

martin novy

Pokladník
Ahoj, Českomoravský cement, je největším výrobcem cementu v České republice. Výroba probíhá ve dvou závodech: v Praze Radotíně a v Mokré (nedaleko Brna - vlečka napojena do žst. Blažovice). V Králově Dvoře společnost provozuje balicí linku a expedici baleného a volně loženého cementu.;)
Máš pravdu,sem si to spletl s něčim jiným,promiň :)
 

TrainDriver

Cestující
Zdravím vás Páni :) Prosím vás o radu, neviem čo s tým.. Dá sa mi na mašinke ČDC 230.057 v aktivite Pn 57548 zdvihnúť len zadný smeták a nedvíha mi predný. Dvíham ho pomocou kláves Shift - P v OR . Mašinku som skontroloval a vyzerá byť v poriadku. Prosím vás o radu čím to je. Ďakujem vopred :)
 

Acatus

Provozní technik
Ta přípřežní (057) má oba animované a ta vlaková jen zadní. Otočením přípřežní v consistu je docíleno stavu, že přípřežní zvedá/shazuje v základu na klávesu "P" přední a vlaková zadní. Chceš-li jet s 057kou na zadní, otoč ji v con směrově. Stejně tak docílíš otočením vlakové (230.100) zvedání předních sběračů dvojčete.
 

Frosty

Pokladník
Já mám jiný problém. Nemohu na to přijít v Activtiy Converter vše sedí ale když otevřu consisty tak poslední vůz mám Calmitz ale ostatní mám Uacns. Tak tomu nerozumím, má to taky někdo tak? není nějaká nechtěná záměna v přiložených WAG? že by se mi přepsali Calmitz za Uacns? Ale když projíždím Con editor tak vidím i obrázky pro Uac ložený i konce... tak tomu nerozumím. na aktivitu to naštěstí nemá vliv a pojedu už druhý díl.
 

Acatus

Provozní technik
Netušíte prosím někdo, jestli byla na konci 80. let ve Žďáru nad Sázavou stálá záloha a případně jaká řada?
plechgoods.jpg
 

BULDA

Začátečník

Na konci osmdesátek byl plecháč s nákladním vlakem v okolí Brna ale i Ždáru spíše vzácnost.
 

Meda

Provozní technik
Aktivita RJ 1012 ARR1.1 -1. díl
Trať: 321
Aktualizace 29
Verze OR: ARR 1.1 (viz zde)
Úsek: Košice – Žilina
Délka aktivity: 3,10 hod
Hnací vozidlo 162.115 ARR 1.1
Download: https://tkanlokopage.webnode.cz/
Zdravím,
projíždím tuto aktivitu a dovolím si dvě poznámky :
1. "maturita strojvedoucího" je vjezd do Štrby. Na vjezdu přiv. návěst (max. rychlost 30 km/h - tak to alespoň bylo za mé praxe), pak hned dlouhý úsek pod "stahovačkou" a zase hned následuje přejezd do opačné kolejové skupiny opět se staženým sběračem. A to vše na avizovaném stoupání 1,5 promile. :oops:
2. od začátku jízdy po nesprávné koleji do Štrby nekóduje VZ, i když jsem už dávno za Štrbou na správné koleji na autobloku. Je to správně ?
Jinak moc dík - je to parádní svezení.
 

Meda

Provozní technik
1. To je rovina až do 2,5 promile. 1,5 procent čili 15 promile je už slušný sklon. :)
2. Po správné před vjetím na nesprávnou to kódovalo správně?
Zdravím,
právě mne zarazilo, že to před vjetím na nesprávnou kódovalo správně.
 
Nahoře