860 (M 475.0)

A

Alorovec

Host
#21
Z normalniho Pielstycka asi tezko; musel by bejt asi lezatej
 
Naposled editoval moderátor:

E499_2002

Pomocník strojvedoucího
#22
Vrbam napsal:
Tax napsal:
Jacek napsal:
Chrochtadlo jsem v provozu s měřícím vozem viděl u nás v Krnově kolem roku 1993. Po zvukové stránce mě tenkrát ještě až tak dalece nezajímalo, pamatuju si jen ohlušující zvuk houkačky podobný velkým dieslům. Ale žádný strach, nějaký vhodný "chrochtavý" zvuk už bych mu v MSTS přidělil, vzorků všeho možného mám víc než dost 8)
Až sa nemýlim, tak chrochtadlo má osadený 6-valcový komôrkový diesel Pielstick a tých je v Maďarsku dostatok, ony sa tam totiž ešte stále vyrábajú v licencii. Možno sa nájde aj ochotný lovec zvukov.
Třeba z muzejního Pilštika by se to dalo udělat, bud u Luzny nebo z Brna

Jacek napsal:
Ahoj Duuso, když tak mi to pošli.

Jinak další možnost je zprovoznění 860.001, což je možná utopie, ale kdosi zveřejnil na K-reportu fotky rozebraného třetího záložního motoru, který se kamsi vezl. Byla u toho poznámka, že se máme nechat překvapit a prý se budeme divit :?:
Další utopie je udělat z nich řadu 854.3, nebo řídící vozy.

Ne, ne, ne, já myslím čistokrevnou 860. :!:
 
M

mariov8

Host
#23
Sestvalec

Proste zohnat podobne veliky (zdvihovy objem) radovy sestvalec, idealne komuorkovy (to na drahe uz vidim ako problem). Chrochtadlo muselo mat dost netypicky a unikatny zvukovy prejav. Lokomotivy vetsinou pouzivali 8 az 20 valcovu vidlicovu verziu motorov Pielstick 185 a to je nieco uplne ine.
 

ML636

Posunovač
#24
Pro oživení starého tématu: Jaké používáte pro Chrochtadlo kabiny? Já s ním jezdím poměrně často a kabina, kterou mám k dispozici, tuším originál směřování, je kromě rychloměru a manometrů vzduchu neanimovaná. Navíc by se s přimhouřením oka dala použít pouze pro druhý prototyp s volantovým kontrolérem.
Čistě teoreticky, není k dispozici nějaká lepší kabina, případně třeba i kabina prvního prototypu, která mi někde unikla? Děkuju za případné poznatky.
 
#25
Kabina prvního prototypu s rajčáky, pokud vím, neexistuje. Ke dvojce by měla "pasovat" kabina 853. Ale, jak píšeš, je vlastně neanimovaná.
Já osobně na 853 používám kabinu od "Túlavé". Sice to není až tak "echt", ale s přimhouřením jednoho oka ....
 

ML636

Posunovač
#26
vechtr: Zkusím to, díky za tip. :) Vlastně bych měl jezdit spíše s druhým prototypem s volantovým kontrolérem, ale ten se mi barevně tak nelíbí, jako jednička.:D Škoda, že neumím modelovat kabiny, k té jedničce existuje hodně fotek, zkusil bych to. Chápu, že se s tím nikdo nebude dělat, když jde jen o jedno vozidlo v trainsetu. Dvojka měla stejně tu kabinu o něco málo jinou. Nad volantem byl ampérmetr zřejmě stejného typu jako původní u tramvají T3. "Caplíky a kroutíky" byly plus mínus tak nějak podobně rozmístěné.
 
Nahoře