ORTS parní lokomotiva ovladaní

Dan J.

Strojvedoucí
#2
Kláveskou "T" tuším, dokonce když dojíždíš k bodu zbrojení a mčkáš klávesu, tak ti ukazje kolik metrů chybí k dozbrojení. Jinak si v OR zaškrtni roztopená parní lokomotiva a budeš mít po startu vše doplněno.
 
#9
Pokud má eng parní lokomotivy parametr IsTenderRequired ( 1 ), je tendr nutný, protože v engu parní lokomotivy není definován IntakePoint pro uhlí a vodu, což v požadovaném wag tendru je. Taková lokomotiva má při zahájení aktivity 0% vody a 0% uhlí a bez tendru se nerozjede (odzkoušeno v OpenRails). Aby lokomotiva "fungovala" bez tendru, musí mít ve svém engu řádky IsTenderRequired ( 0 ) a pro zbrojení jsou potřeba řádky IntakePoint ( 0 7 FuelWater) a IntakePoint ( 0 7 FuelCoal ).
 

Dan J.

Strojvedoucí
#10
Takže, jak jsem si myslel. Dík zy objasnění. Navíc bych chtěl vidět, jak jede třeba mikádo bez tendru s vozy. Je to nesmyslné řazení soupravy.
 

Josef Vogeltanz

Provozní technik
#13
N a Shift+N je na ovládání dmychadla do topeniště. U českých a rakousko-uherských parniček se s dmychadlem moc nesetkáme, pouze s klapkou(ami) pro regulaci přívodu vzduchu do topeniště. A na to je zase dvojice M a Shift+M.
 

151.016

Začátečník
#15
N a Shift+N je na ovládání dmychadla do topeniště. U českých a rakousko-uherských parniček se s dmychadlem moc nesetkáme, pouze s klapkou(ami) pro regulaci přívodu vzduchu do topeniště. A na to je zase dvojice M a Shift+M.
A u tohohle se kde v eng nastavuje větší spotřeba páry
 

Josef Vogeltanz

Provozní technik
#18
Parní stroj lokomotivy je ovládán v reálu, v MSTS i v OR stejně: Vyložením rozvodu se ovládají šoupátka parního stroje pro výkon a směr. Klávesy W a S. Regulátorem páry se potom reguluje množství páry z kotle do válců. Klávesy A a D. Stále mě není jasné, co myslíš ventilem Přítok. Páru spotřebovává parní stroj. Takže se reguluje výkon parního stroje a množství páry.
 
#19
Zdravím, přítok má být průtok (špatný překlad slovenského 'prietok' z odpovědi #12), v popisu ovládání OR je totiž pod klávesou N český popisek 'Zvýšit průtok', ačkoliv anglický originál je 'Blower Increase'...
 

Josef Vogeltanz

Provozní technik
#20
No a není ten v originále "blower" něco jako dmychavka v dýmnici? Nebo o jakou součást na parní lokomotivě se potom jedná? Popelníková klapka to nebude.
 
Nahoře