Debata z vlákna Skiny Liadem, wincek007 a kraky470

Josef Vogeltanz

Provozní technik
#1
Pohyboval jsem se teď o víkendu v Posázaví v rámci podniku Rally Praha Revival. Včera při cestě do Poříčí nad Sázavou jsme tu čekali na přejezdu na vlak (zastávka hned u přejezdu, trať 210). Stála tam 754.044 s několika patráky a na stanovišti dívčina, které bych nehádal víc jak 25. Je to možné? Jezdí tam skutečně "ona" strojvedoucí?
 

Plexi

Provozní technik
#3
Pohyboval jsem se teď o víkendu v Posázaví v rámci podniku Rally Praha Revival. Včera při cestě do Poříčí nad Sázavou jsme tu čekali na přejezdu na vlak (zastávka hned u přejezdu, trať 210). Stála tam 754.044 s několika patráky a na stanovišti dívčina, které bych nehádal víc jak 25. Je to možné? Jezdí tam skutečně "ona" strojvedoucí?
Jistě to možné je. Já 4 roky zpátky viděl (možná tu samou) slečnu na 749.264.
 

Josef Vogeltanz

Provozní technik
#4
Že děvčata řídí vlaky pro mě žádné překvapení není. Už toho bylo v tisku i netu v minulých letech napsáno dost. Mě spíše překvapila ta kombinace nízkého věku a osobního vlaku. Dřív tak rychlý postup na osobní vlak nebyl možný a fíra se k tomu musel propracovávat řadu let praxí přes posun a náklady.
 

Plexi

Provozní technik
#5
No jo, to jsou ty dnešní "rychlokvašky".
Mě spíš překvapuje, jak se může najít někdo, kdo takhle ohavně zprasí 044 (skin je super, jen ta mašina sama o sobě je strašná), vlastně obecně jakoukoliv mašinu (ve Vršovicích asi řádí takoví maniaci, viz. žluté tabulky na 008 nebo modré na 049). Nátěrová anarchie v 90. letech byla parádní, tohle je jen hodně nepovedená snaha o napodobení.
 
#6
@Plexi Nejsou tyhle mašiny spíš pod Libní? Jinak s těma "rychlokvaškama" bych byl raději zdrženlivý. Co mi kamarád vyprávěl, tak on jako "rychlokvaška" už několikrát zachránil průs... který udělal "starej pardál" ;) A jinak tu výzdobu 044ka dostala při natáčení seriálu Rédl, co jsem zaslechl...
 

Tom Kanka

Provozní technik
#7
... Co mi kamarád vyprávěl, tak on jako "rychlokvaška" už několikrát zachránil průs... který udělal "starej pardál"...
Ano. Rychlokvašky často žasnou, jak to mohlo na dráze vůbec fungovat než ony nastoupili.

PS: Na nočním vložáku v pátek ve Vraném jsem měl tu čest sledovat jak ta dívčina lezla mezi dvě regíny aby se utrhla, zatím co Pan strojvedoucí z té přední (také na dráze zítra týden) spolu s oběma pány průvodčími její počínání sledovali z péronu, předhánějící se ve vtipnosti a hlasitosti svých inteligentních výroků.
 

Slowhand97

Začátečník
#9
@Plexi Nejsou tyhle mašiny spíš pod Libní? Jinak s těma "rychlokvaškama" bych byl raději zdrženlivý. Co mi kamarád vyprávěl, tak on jako "rychlokvaška" už několikrát zachránil průs... který udělal "starej pardál" ;) A jinak tu výzdobu 044ka dostala při natáčení seriálu Rédl, co jsem zaslechl...
Ne veškeré stroje řady 754 jsou ve Vršovicích zatímco 749 bydlí v Libni. Jinak ano tuhle výzdobu dostala kvůli natáčení a už jí zůstala, oproti reálu má však skin zatím moc špinavou střechu, byť technicky není 754.044 TOP mašina, tak aspoň čistá jezdí. Jinak nevím jak komu, ale mě se modré tabulky 049 i žluté tabulky 008 líbí. 100 lidí 100 chutí.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#12
Ne veškeré stroje řady 754 jsou ve Vršovicích zatímco 749 bydlí v Libni.
Ony tam ani tak nejsou a nebydlí, pouze tam zajíždí na údržbu. Depo Praha je už jen jedno a integrovalo všechna bývalá pražská depa do jednoho (krom zrušených). Jednotlivá pracoviště údržby se pak starají o technický stav vozidel, která mají rozdělena podle skladů náhradních dílů. Jinak má mašina jezdit, jezdit a jezdit, aby vydělávala a ne někde bydlet a válet se.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#13
Mě spíše překvapila ta kombinace nízkého věku a osobního vlaku. Dřív tak rychlý postup na osobní vlak nebyl možný a fíra se k tomu musel propracovávat řadu let praxí přes posun a náklady.
LEO má jen černé rakve a nic jiného, tak i jeho slečna inženýrka jezdí jenom jeho rychlíky a nic jiného. Propracovala se tam ze studentské brigády v pozici stevardky a vystudovaný obor vejšky hodila za hlavu.
Nová doba.
 

Slowhand97

Začátečník
#14
Ony tam ani tak nejsou a nebydlí, pouze tam zajíždí na údržbu. Depo Praha je už jen jedno a integrovalo všechna bývalá pražská depa do jednoho (krom zrušených). Jednotlivá pracoviště údržby se pak starají o technický stav vozidel, která mají rozdělena podle skladů náhradních dílů. Jinak má mašina jezdit, jezdit a jezdit, aby vydělávala a ne někde bydlet a válet se.
Tak o integraci samozřejmě vím to ovšem nic nemění na tom že 754 jsou ve Vršovicích a 749 v Libni.
 
Nahoře