Trať Trenčín - Nitra

Lubo M

Začátečník
#44
Ta trať je naprostá bomba. Kdo má rád neelektrifikované tratě s mechanickými návěstidly ať neváhá. Krásná a poctivá práce. S chutí jsem si projel i úsek ze Zlatovců do Trenčína kvůli mostu nad Váhem, tedy místem, které bývá často na fotkách a je to jak předloha. Slovenské tratě v MSTS se najednou rozrostly téměř o 350 km. Dokonce obsahují i již zrušený úsek bývalé rychlíkové tratě Zlaté Moravce - Kozárovce. (Někde jsem četl, že na jejím místě prý vyrostla továrna.) Mockrát autorovi děkuji za nádherné překvapení, kdy se tady neočekávaně objevila nová trať a hned se zařadila k velkým projektům.
Zial je to tak. Medzi Drazovcami a Luziankami tam zacali v roku 2016 stavat automobilku JAGUAR. V roku 2014 som si usek Luzianky - Zlate Moravce stihol nafilmovat z oboch stran, ked bola este cela trat zjazdna. Kazdorocne vzdy 1.maja premaval tadial historicky morovy vlak z Bratislavy do Toplcianok vedeny M262. V 2015-tom presiel tadial naposledy. https://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5680-Motorakom-za-konikom-po-opustenej-trati-do-Topolcianok/. Teraz chodi BA -Surany-Ulany nad Zitavou-Zlate Moravce-Topolcianky.
 
#46
O to větší poděkování, že se můžeme svézt aspoň v MSTS. Díky Tvé trati jsem mohl poznat další a poměrně velkou část Slovenska. Padaly tady návrhy na to, aby ses pustil do tratě Bratislava - Púchov. Samozřejmě nevím, jestli bys měl na to čas a chuť, ale ty čtyři stanice, které už Tvá trať obsahuje jsou nádhernou reklamou. Tak ještě jednou moc děkuji.
 
#47
O to větší poděkování, že se můžeme svézt aspoň v MSTS. Díky Tvé trati jsem mohl poznat další a poměrně velkou část Slovenska. Padaly tady návrhy na to, aby ses pustil do tratě Bratislava - Púchov. Samozřejmě nevím, jestli bys měl na to čas a chuť, ale ty čtyři stanice, které už Tvá trať obsahuje jsou nádhernou reklamou. Tak ještě jednou moc děkuji.
Ďakujem za pochvalu. Ešte musím dosť veci prerobiť a doplniť. K BA-PU. Naozaj nemám chuť robiť niečo, čo existuje (existovalo). Mne sa páči daný úsek aj bez krajiny. Hratelné to je a to je hlavné. Zabralo by to veľa času to vystavať nanovo a potom to ešte dopĺňať. Radšej si to ani nepredstavujem. Skôr si viem predstaviť vyrezať z 321 ten úsek a dorobiť ho ako samostatnú časť. Chcem dokončiť čo mám rozostavané a potom uvidíme čo bude.
 
Nahoře