Aktivity - Frosty

#2
Tak jsem začal tvořit další fiktivní ACT. Tentokrát na trati DVK. Bude se jednat o Os 9458 a prozradím že budeme začínat v depu, tudíž si trochu také zašibujeme.
Open Rails 2019-10-25 12-36-17.jpg
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#4
Static jsou již kompletní, teď se maká na trafficu a jeho funkčnosti.
Zkušení aktivisté "static" (LC) neosazují a nahrazují je pomocí TRF, protože LC zatěžují PC paměť daleko víc než TRF. TRF se nasadí jen na nezbytně nutnou dobu okolo hráčovy doby pobytu v místě. LC je tam od začátku do konce. O tom se tu toho už napsalo ..., ... a pořád to někteří ne a ne pobrat.
 

Frosty

Cestující
#5
@bob57_cz Vím, vím. Píšu static = tím myslím consisty které se nebudou v době hráče pohybovat. Tím si mi nahodil ale do hlavy jednu věc. Když otevřu Tsre5 a vezmu něčí starší aktivitu tak jsou tam LC a tak mě zajímá jak to asi je u Tsre5 ten vyloženě píše static když použijeme consist tak že není traffic. Asi tam bude taky celou hru, otázka je jestli zatěžuje stejně jako LC když se tvoří v AE editoru nebo méně ale pouze se jedná o jiný název v jiném editoru.
Nicméně přiznávám že nejsem zkušený, tvořím třetí aktivitu a také přiznám že u hodně stojících consistu používám static tak jak píšu. Zatím na mém starém PC nemám problém. A dnes spousta lidí má namakané PC.
 

Venny

Provozní technik
#6
LC soupravy je nutné použít tam, kde např. vyměňuješ hnací vozidlo, přibíráš vozy, šíbuješ atd. LC soupravy se zapisují tuším do souboru *.act dané aktivity. Pro "výrobu" se nejvíc používá MSTS AE, další možnosti skýtá Convoi nebo i ConBuilder. Že LC nepříznivě zatěžují MSTS je známo dlouhou dobu. Jak je to v případě OR, nějak jednoznačně nevyplynulo. A dovolím si názor, že vzhledem k nesrovnatelně lepším možnostem OR v oblasti běžného trafficu je i vliv souprav LC na chování aktivity menší než tomu je u MSTS.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
#7
A dovolím si názor, že vzhledem k nesrovnatelně lepším možnostem OR v oblasti běžného trafficu je i vliv souprav LC na chování aktivity menší než tomu je u MSTS.
Protože tyto oběkty nemají nijak vymezenou časovou platnost, zatěžují prostor paměti v OR stejně jako v MSTS. Jsou tam po celou dobu. Něco jiného by bylo, kdyby OR uměl ovolňovat části paměti, které už jsou mimo hráčův dosah. O tom ale pochybuji.
 

poison

Pomocník strojvedoucího
#13
Já ti to na web klidně pověsím, ale jsem limitován dle pravidel webnode, takže aktivity se zvukovými hláškami jako má Dan tam nenacpu kvůli velikosti zapakovaného souboru. ;)
 
Nahoře