Trať Vysočina_1960

#62
Šnek napsal:
Tak to mě nenapadlo,ale funguje to díky.
Není zač ;). Kdybych měl počítat kolikrát se u větších souborů zobrazí chyba, na prstech ruky bych to nespočítal........... Bez tlačitka pokračovat bych skoro nic nestáhl
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#63
Ahoj! tak jsem si stáhl tuto trať a musím konstatovat, že je to paráda!! Proto se chci také zeptat, kdo všecko by měl zájem o aktivity k této trati. Kdyžtak mi to pisněte SZ, já to potom napíšu najednou ať se to tu nebalastuje. Rád bych spáchal nějaké ty aktivitky. Hlavně uhlí do elektrárny, nějakej ten rychlíček, osobáče a možná i manipuláček (se čtyřkolákem 8) ). Mno zkrátka nějakej balík aktivit. Ale opravdu trať je
 
Naposled editoval moderátor:

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#64
Ještě mám otázečku. V roce 1960 se na našich tratích vyskytovaly vozy řady Wap a dnešní řada Eas (tehdy myslím Vs)? Potřeboval bych nějaké vozy na vozbu uhlí do elektrárny a bohužel mě napadají vzhledem k období pouze Pikkovy Vtr. ještě bych se rád zeptal na nějaké plošinové vozy či zetky.
 

Pikku

Průvodčí
#65
Čouda napsal:
Ještě mám otázečku. V roce 1960 se na našich tratích vyskytovaly vozy řady Wap a dnešní řada Eas (tehdy myslím Vs)? Potřeboval bych nějaké vozy na vozbu uhlí do elektrárny a bohužel mě napadají vzhledem k období pouze Pikkovy Vtr. ještě bych se rád zeptal na nějaké plošinové vozy či zetky.
Vzhledem k tomu, že se mi konečně podařilo sehnat nějaké součástky, které by nahradily ty dožilé v mém bývalém PC, je možné, že během pár dní uveřejním další nákladní vagony z minulé doby. Určitě Vtdr a Ztr - už jsou hotové, jen Vtdr jsem ještě nestihl exportovat. Dřívější Wa (Wap) mám v dílně, ale není to ještě ono. Čtyřosý Vsa mám v plánu, je to zajímavý vagon a láká mě dlouho ... kdyby měl tak den alespoň padesát hodin ...
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#66
No to je hodně dobrá zpráva Pikku , ale stále nevím, zda je možno tyto vozy použít pro dané období
 
Naposled editoval moderátor:
#67
Čouda napsal:
No to je hodně dobrá zpráva Pikku , ale stále nevím, zda je možno tyto vozy použít pro dané období
Ja si myslím že by jsi je určitě použít mohl ;) . Jsem totiž nerad když mám nádherné historické vozy a prototypovku "deponované v TrsinStore depu" a jsu rád za každou novou aktivitu kdy je proženu po trati, moje tvorba aktivit by v budoucnu měla jít právě tímto směrem.
 
Naposled editoval moderátor:

Jacek

Průvodčí
#68
Čouda napsal:
...ale stále nevím, zda je možno tyto vozy použít pro dané období
Je třeba pátrat, zjišťovat, studovat - jedna věc je odkdy byl daný vůz vyráběn, to je v katalogu vozů http://www.parostroj.net/
Druhá věc je konkrétní časové období a z toho vyplývající konkrétní podoba vozidla - nátěr, označení, číslo, barva a provedení nápisů, atd. Každých pár let docházelo (a stále dochází) ke změnám.
 
Naposled editoval moderátor:

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#69
Jasně například Wap-y byly šedivý s bílými nápisy. Takový vůz ve svém trainsetu mám, ale už je na něm napsáno Falls (Wap). Pro danné období nepoužitelné (pokud by to někoho zajímalo, tak ten vůz je od Havla). Mám nápad. Napsat na nějaký web (nejprve ale asi sem :D ) seznam pro toto období použitelných vozidel a odkaz na stránky jejich autorů. TBP dobu ČSD moc neřeší. V podstatě udělat takovej vlastní trainset, aby uživatel vozidla postahoval jednou a potom už měl od stahování pokoj.
 

Čouda

Pomocník strojvedoucího
#70
No takže jak sem tu nakousl ty aktivity. Do konce týdne bych měl jednu vydat. Bude se jednat o těžký nákladní vlak s uhlím pro Hradeckou elektrárnu, ale víc neprozradím.
 
7

714.018-9

Host
#71
Zjednokolejnění

Dobrý den,
vím, že autoři tratě jsou jistě zaneprázdněni tvorbou žsr130, ale měl bych jeden poměrně zajímavý, bohužel, poměrně pracný, zlepšovací návrh.

Nebylo by dobré tuhle trať zjednokolejnit? Udělat jednokolejku zprava až do tý stanice s elektrárnou. Na trati HPB bez hradel, ve stanicich kafemlejnek, telegrafní sloupy dat jen na jednu stranu. Z dopravně technologické stránky tuhle trať vypiplat do aleluja, jako je BP+dosadit pravdivé sklonníky. Osadit Trať z leva-dole do stanice s elektrárnou 3zn. AB s prehistorickým návěštěním(očekávejte vjezd odbočkou=zel+žl, červená uprostřed) s návěstidly SSSR, na lokálku nedát odjezdová návěstidla, ale jen koncovníky/námezníky...

A hlavně upravit kajinu dosazením křoví u trati, zlepšením vegetace, tak aby byla barevná, dosadit kvalitnější moderní stromy, více propracovat tertex... prostě si s ní pohrát tak, aby byla krajina jako u tr180+183, či 346+341+340...

Vím, že se do toho asi nikomu(mě taky ne) moc chtít nebude, ale bylo by to skvělý. Rozhodně nezpochybňuji kvalitu a úspěch této verze Vysočiny, ta je skvělá. Je to jen zlepšovací návrh, nebude-li se líbit, budiž.

S pozdravem 714.018-9
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
#72
Úvaha to nie je určite zlá, len problém je v tom, že ja nemám pomaly čas ani na ŽSR130, nie ešte na Vysočinu_1960,momentálne je také obdobie, takže teraz určite nie, ale keď tak, tak určite tam pribudnú staničné tabule a doplním tam chýbajúce zvuky, ale ako vravím až potom ako sa situácia ustáli.
 

Miran

Moderátor
Správce
#73
Re: Zjednokolejnění

714.018-9 napsal:
Dobrý den,
vím, že autoři tratě jsou jistě zaneprázdněni tvorbou žsr130, ale měl bych jeden poměrně zajímavý, bohužel, poměrně pracný, zlepšovací návrh.

Nebylo by dobré tuhle trať zjednokolejnit? Udělat jednokolejku zprava až do tý stanice s elektrárnou. Na trati HPB bez hradel, ve stanicich kafemlejnek, telegrafní sloupy dat jen na jednu stranu. Z dopravně technologické stránky tuhle trať vypiplat do aleluja, jako je BP+dosadit pravdivé sklonníky. Osadit Trať z leva-dole do stanice s elektrárnou 3zn. AB s prehistorickým návěštěním(očekávejte vjezd odbočkou=zel+žl, červená uprostřed) s návěstidly SSSR, na lokálku nedát odjezdová návěstidla, ale jen koncovníky/námezníky...

A hlavně upravit kajinu dosazením křoví u trati, zlepšením vegetace, tak aby byla barevná, dosadit kvalitnější moderní stromy, více propracovat tertex... prostě si s ní pohrát tak, aby byla krajina jako u tr180+183, či 346+341+340...

Vím, že se do toho asi nikomu(mě taky ne) moc chtít nebude, ale bylo by to skvělý. Rozhodně nezpochybňuji kvalitu a úspěch této verze Vysočiny, ta je skvělá. Je to jen zlepšovací návrh, nebude-li se líbit, budiž.

S pozdravem 714.018-9
Já mám takový jednoduchý návrh:
Co kdybys to zkusil sám? Starou trať si zazálohuješ, a potom se meze fantazie nikomu nekladou. Nejdřív to zkusíš udělat pro sebe, a když zjistíš, že by to mohlo být zajímavé i pro ostatní, tak to po dohodě s původním autorem vydáš. Ale podle mých zkušeností a tvých nabytých znalostí vydáš svoji, úpně originální trať, a určitě nebude vadit, že je fiktivní, hlavně že je hezká po které se každý rád sveze.

Víš, ono ukládat úkoly, nebo po někom jen něco chtít, jde jen tomu, komu za plnění těchto úkolů jsi schopen a ochoten dobře zaplatit......
 

Josef Vogeltanz

Provozní technik
#74
Boby napsal:
shane napsal:
Zdravím.Mám problém.Trať se mi v pohodě načte, jenom při načítání mě to vyhodí že nanešel toto zsr_europesteamtrack0Ex.sms, zsr_europesteamtrack0in.sms, ale trať se mi v pohodě načte.Bohužel ale jak se chci rozjet tak mě hned naskočí tyto dvě hlášky a dokola se objevují i když je odentruju.ve složce sound to nemám tak nevím kde je chyba.stáhl sem všecko nebo je chyba mezi židlí a pc?
Nakopíruj z jiné tratě, nebo přejmenuj original.
Můžu se zeptat na konkrétnější postup? Tedy na konkrétní trať, ze které by se soubory oznamované hláškou měly kopírovat, případně na název originálních souborů, které by se měly přejmenovávat? Narazil jsem na totiž na stejný problém a pokouším se najít řešení. Pokud tedy nestačí provést radikální řez uvedený na jiném místě (smazat vše *.ws v adresáři world)
 
#75
Josef Vogeltanz napsal:
Boby napsal:
shane napsal:
Zdravím.Mám problém.Trať se mi v pohodě načte, jenom při načítání mě to vyhodí že nanešel toto zsr_europesteamtrack0Ex.sms, zsr_europesteamtrack0in.sms, ale trať se mi v pohodě načte.Bohužel ale jak se chci rozjet tak mě hned naskočí tyto dvě hlášky a dokola se objevují i když je odentruju.ve složce sound to nemám tak nevím kde je chyba.stáhl sem všecko nebo je chyba mezi židlí a pc?
Nakopíruj z jiné tratě, nebo přejmenuj original.
Můžu se zeptat na konkrétnější postup? Tedy na konkrétní trať, ze které by se soubory oznamované hláškou měly kopírovat, případně na název originálních souborů, které by se měly přejmenovávat? Narazil jsem na totiž na stejný problém a pokouším se najít řešení. Pokud tedy nestačí provést radikální řez uvedený na jiném místě (smazat vše *.ws v adresáři world)
Tyto soubory jsou součástí slovenské trati,tuším 130,stačí je odtamtud překopírovat.
 

Dan J.

Strojvedoucí
#76
Hezký den, při tvorbě aktivity na této trati jsem narazil na problém s povolenou rychlostí. Dělám ranní osobní vlak ze stanice Vestec do Kamenice. Při projetí prvního návěstidla mi skočí povolená rychlost 70km/h a te se drží celou dobu, ať už mám na TM že pžíjde omezení přes návěstidlo na 40km/h. nebo i normální zvýšení rychlosti (tabulka u trati 90 km/h) na TM zůstává stále 70. Dělá to i někomu jinému, nebo mám něco blbě. Dan :?:
 
#78
Dan J. napsal:
Hezký den, při tvorbě aktivity na této trati jsem narazil na problém s povolenou rychlostí. Dělám ranní osobní vlak ze stanice Vestec do Kamenice. Při projetí prvního návěstidla mi skočí povolená rychlost 70km/h a te se drží celou dobu, ať už mám na TM že pžíjde omezení přes návěstidlo na 40km/h. nebo i normální zvýšení rychlosti (tabulka u trati 90 km/h) na TM zůstává stále 70. Dělá to i někomu jinému, nebo mám něco blbě. Dan :?:
Také jsem tento problém řešil. Rychlost 70 km/h je ovšem nadefinována v parametrech některých kilometrovníků na trati a toto omezení lze zrušit pouze zase změnou rychlosti u kilometrovníku. Rychlostníky toto omezení nezruší. Dá se říci, že definice rychlosti u kilometrovníku je nadřazena rychlostníku. Konkrétně u Vysočiny byl problém v úseku Vojkovice - Osek na ocelovém mostě přes řeku, tuším km 3.00.
 
#79
Můžete mi prosím vysvětlit kde mám vzít tyto soubory zsr_europesteamtrack0Ex.sms, zsr_europesteamtrack0in.sms,v ZSR 130 jsem je nenašel anebo co mám přepsat,aby to fungovalo?Dík
 
Nahoře