Trať ŽSR 130 Bratislava-Štúrovo /Komárom/

Nejlepší by bylo je úplně smazat. Statistická vozidla akorát dehonestují trať. Už jen z důvodu, že ji zařazují do jednotného období a v OpenRails jsou už tato vozidla úplně k ničemu.
Tak toto si úplne trafil presne moju myšlienku lepšie už sa ani nedala povedať. :) Ale na druhej strane všetci hlavne Dusso a Demm tiež mate pravdu je to dost komplikovana situacia. Vymažem vozidla tak aktivitari si mozu dat ake chcu ale zase ked ich necham tak je to bomba pre msts hlavne tie novšie modely ale zase pre tych čo jazdia voľnu jazdu tak je to bonus. Asi sa fakt neda vyhovieť všetkým.
 

dem

Strojvedoucí
Ani sa o to nemôžeš snažiť. Proste to urobíš podľa seba a je.......Keby Dušan stíhal vydal trať vtedy keď to prvo-plánoval, celá táto debata tu nie je. Dnes už je s čoho vyberať, tak už sa ohŕňa nos nad kadečím, nad čím sa pred pár rokmi híkalo a slintalo a poklonkovalo....
 

Dan J.

Strojvedoucí
tak už sa ohŕňa nos nad kadečím, nad čím sa pred pár rokmi híkalo a slintalo a poklonkovalo....
Tak s tím nesouhlasím. Navíc trať je skvělá a velice hezky zpracovaná. Samozřejmě se najdou rýpalové, ale to je jiná věc a sem to nepatří. Mně se tra%t líbí a respektuji názory jiných. Já statická vozidla v tratích nemusím od prvopočátku. Už když byla stařičká trať 310 na stažení u Havla, nebo prvopočátky tratě 321. :) :)
 

Dan J.

Strojvedoucí
JJ, akorát mi Alfold 7 "zkoridorizovali" a je zajímavé, když projíždím zmodernizovaný Vác s Ganzem. :) Jinak jakou trať UA máš na mysli?
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
No...z úseku Nové Zámky-Komárno hlásim takmer hotovo...zbývajú doladiť vzdialené kulisy a výjazd smer Kolárovo/Komárom. Miro Kožuch ešte pracuje na orig.modeli Chotín a potom pivovar Heineken Hurbanovo, Nebulus vyrába drátovody pre Komárňanské mechaniky, apropo statické vozidlá budú taktiež ale v obmedzenom množstve. Pre ČSDfilov dodávam, že Komárno je celkom slušný skanzen, výhybky na ruku, vchodové, odchodové a cestové v mechanike, vodné žeriavy, popolová jama, vyčkávacie návestidlo...Potom už príde test variantných textúr, zoštíhlenie a snáď aj ten download. Pre info Hurbanovo 1166 objektov a KN 1110/1300. Ale normálne sa mi to páči :).
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
Komárno mimo zriaďovačky je na troch štvorcoch ale zastavané sú len dva, tretí pôjde v budúcnosti, tam je prístav, bazén, Dunaj a maďarský Komárom. Zriaďovačka je na jednom štvorci ale keďže je mimo mesta zmestil som sa do 800 objektov. Screeny samozrejme budú len to ešte dotiahnem krajinovo aspoň po úsek kde sa rozvetvuje Komáromsko-Dunajskostredská a Kolárovská trať. Chcem to tam dorobiť nakoľko tam dovidíte z južného zhlavia a keby tam bola "diera do neznáma" bolo by to špatné.
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
Nudná štreka to je Laci...plány už boli...ale neni v mojich silách stavať 130 km trate kde ideš na 80 percent len rovno a chodí tade len Jančura a Metrans...
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
To skôr zo Štúrova potiahnuť do Levíc. Taká vedľajšia jednokoľajka kde zastal čas (mechaniky, ručné závory, telegraf.stĺpy) by ako súčasť projektu bodla. Osobná síce nič moc (812) ale manipuláky (742,751), sem-tam súkromník, repa, nostalgia (Nohab), s Nebulusom sme to zdokumentovali na komplet, Jožko Gulík poskytol videá tam aj späť...uvidíme...čas...
 
Dobrý den. Už nevím odkud, ale podařilo se mi minulý rok stáhnout a nainstalovat tuto trať. V mojí instalované verzi je krajina dokončena jen kolem Nových Zámků, v Bratislavě, Štúrově a Komárně jsou položeny jen koleje. Myslel jsem, že stavba této trati již nepokračuje, ale dle zdejších příspěvků zjišťuji, že situace je jiná. Bohužel nemohu nikde najít žádnou aktualizaci, a proto prosím o sdělení, kde bych si ji mohl stáhnout. Předem děkuji.
 

duuso

Pomocník strojvedoucího
Aktualizácia od vydania prvej verzie nebola žiadna. Ale pracuje sa na vydaní druhej verzie, komplet trať s krajinou Bratislava-Štúrovo, Nové Zámky-Komárno, viac v predošlých príspevkoch.