Trať Bratislava-Brno-Č.Třebová-Kolín-Praha - archív #7

Stav
nelze přidat další příspěvky.

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Na slezině v Bratislavě si mi Bob postěžoval, že když jel s párou od Brna Židenic směr Blansko, tak mu na přechodu z roviny do klesání vybuchl kotel :D Opravdu i mě ten výjezd z podjezdu už byl delší dobou trnem v oku. Právě jsem vše srovnal, aby přechod z roviny do sklonu byl plynulý a sklon rovnoměrný. Trasa na trati 160 je nedotčena, ale od vyhýbky v Židenicích, kde odbočuje trať 250, tato kolej už vede v novém umístění, tak jak Deterio vymodeloval perony. Jinak jsem konečně osadil zapomenuté kilometrovníky z Brna do Blanska. Někde to sice vycházelo s odranýma ušima, ale hold, byly to mé začátky.
 

VáclavS

Průvodčí
Zbyněk Šemora napsal:
...Trasa na trati 160 je nedotčena, ale od vyhýbky v Židenicích, kde odbočuje trať 250, tato kolej už vede v novém umístění...
Zbyňku, odkdy jsou Židenice na trati Plzeň - Žatec :D ?
 

PAja26

Pokladník
To bob57_cz + Tomes:

K té mapě Chocně. Ty foto mapy nejsou nejaktuálnější. Je tam Choceň ještě před rekonstrukcí, tak bych to nebral jako hotovou věc. Ale myslím že zůstalo bez drátů.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
VáclavS napsal:
Zbyněk Šemora napsal:
...Trasa na trati 160 je nedotčena, ale od vyhýbky v Židenicích, kde odbočuje trať 250, tato kolej už vede v novém umístění...
Zbyňku, odkdy jsou Židenice na trati Plzeň - Žatec :D ?
Tak jsem se překlepnul, hold únava po práci. Ale chtěl jsem říct jen tolik, že po rekonstrukci Brno Židenice - Brno Maloměřice zůstanou trasy na trati Brno Česká Třebová nedotčeny. I zhlaví na druhé straně Maloměřic u tunelu je na rekonstrukci dávno připraveno.

Jinak nevím, kam skočit napřed. Nejprve Honza s Jaroměří, pak Pawlík s Lysou, Nebulus s mosty DNV a ve finále Deterio s objekty v Brně a okolí Hrušovan u Brna.
Ale uživatel na tom jen vydělá v podobě hustější a kvalitnější železniční sítě.
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Já myslel nejprve fabrika v Hrušovanech, ale je to opravdu Masaryčka. Tak to si dej záležet. Praha, Brno, Bratislava, tam to každý zná. Ale nejprve doufám doděláš perony a zastávku Židenice, když už jsi mne dokopal k posunutí kolejí. :D
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Pawlik napsal:
Jdu radši dodělat Kostomlaty, ať se to do aktualizace stihne.
Pracuj v klidu. Na Kostomlaty se těším, ale právě mi zamotal hlavu Deterio. Zboural jsem koleje v Maloměřicích a výpadovku na Královo Pole postavil dle reálu.
b2b82880a7199f6b8ed769964d8739a2.jpg
Tak už to v MSTS vypadá až po tunel do Obřan, který pochopitelně povede v nové trase a ve sklonu 15 promile. (dál se stavba zatím zakonzervuje než získám materiály - poloměry oblouků Brno - Kuřim.)
Do aktualizace to vidím jednoduše. Protáhnu koleje co jsou na fotce do Židenic a opačným směrem mi chybí propojit s tratí 260. Jsem zvědav na počet objektů. Ale během víkendu to dám dohromady a pak zase mohu pokračovat na Lysé a jinde, kde jsem to všude nasliboval.
 
Naposled editoval moderátor:

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Ještě foto z MSTS:
malomerice1.jpg
malomerice2.jpg
malomerice3.jpg
Takže vidíte, že nejhorší mám za sebou, zbytek už bude brnkačka :D .
Také si všimněte na prvním obrázku, kudy vedla původní kolej.
 
Naposled editoval moderátor:

train.msts

Pokladník
Konečně Brno vypadá líp. Během dneška pošlu video z posledního vozu, na kterém bude i zastávka Brno - Lesná. Natáčel jsem ze směru od KP do Maloměřic.
 
Naposled editoval moderátor:

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
train.msts napsal:
Konečně Brno vypadá líp. Během dneška pošlu video z posledního vozu, na kterém bude i zastávka Brno - Lesná. Natáčel jsem ze směru od KP do Maloměřic.
Video není problém, ale chybí mi jen výpis poloměrů oblouků. Sklony mám také, ale jen hodnoty 2,5/5/10/15, atd. Což znamená, že v daném úseku je až.....Takže by se hodily i přesné sklonové poměry.
Pokud se vrátím k videu, smysl má jen kvalitní záznam ze stativu a přes čisté okno. (nepoužívat zoom, ale uhel co nejširší). VHS kvalitu rapidně snižuje. Já si natočil Brno - Havl. Brod - Praha s pohledem směr Brno sám, opačný směr mám na VHS od Karla z Kolína.
 
Naposled editoval moderátor:

Hawk

Posunovač
Pěkně to rooste;)...jako dříví v lese...jen doufám, že trAť neutrpí ttim rychlim tempem na kvalitě...
Jsem hodně zvědavej na štreku Poděbrady-nymburk-lysá-praha až bude v plné své kráse...

Jinak odbočka z nymburka na jičín se asi neplánuje co?
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Hawk napsal:
Pěkně to rooste;)...jako dříví v lese...jen doufám, že trAť neutrpí ttim rychlim tempem na kvalitě...
Jsem hodně zvědavej na štreku Poděbrady-nymburk-lysá-praha až bude v plné své kráse...

Jinak odbočka z nymburka na jičín se asi neplánuje co?
Já si myslím, že ubylo jen na kvalitě citovaného příspěvku. Asi to bylo napsáno moc rychlým tempem.....a těch chyb. Máš to za čtyři mínus. :D
 

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Hawk napsal:
njn, se stane....jinak díky za odpověď...
To nic, mě to jen připadalo vtipné, když už po mě se vyžaduje kvalita. Jinak si myslím, že poslední práce jsou už jiné kafe, vzhledem k materiálům, které mám k dispozici. Takže o kvalitě se nemusí pochybovat, zvláště, když tvoří kvalitní modeláři budov.
Plánuji pouze propojit Nymburk město - Veleliby - Nymburk hl. n. ať máme námět na výlukovou aktivitu s nezávislou trakcí.
Jinak už mám Maloměřic plný chrup. Taková brnkačka to zase nebyla. Pouze jsem zprůjezdnil durch všechny hlavní koleje včetně přes ranžír v Maloměřicích jak do trati 260, tak do trati 250. V Maloměřicích zatím ponechám jen krajní kolejovou skupinu, protože dál nemám podrobné materiály. Ale seřadovací nádraží nemá smysl stavět, chtělo by to udělat jako falešný objekt kolejí a možná i s vozy. Spíš bych někdy propojil koleje do depa, ale k tomu potřebuji podklady. Dělat to odhadem je ztráta času.
Tak doufám, že už zde nikomu parní kotel nevybuchne:
2a980e369edacb8ff07e69afc83ebaf3.jpg
cbfb7467fe2d793b6b36674fab67351b.jpg
Všechny koleje mimo úroveň jsem dal na umělé náspy. Nyní zbývá povolat dráteníky, aby opravili TV.
5c1848268a240f868646b75b70d61a58.jpg
0c25983c9bfa10835969de3e88699ea8.jpg
V Židenicích jsem posunul zhlaví v nákladní skupině a na Maloměřické straně jsou koleje dle zúžení peronu.
58393754389b883d62d22681be7aa57b.jpg
7a033c20015f846e52379e17b3d5c36a.jpg
 
Naposled editoval moderátor:

Bob

Posunovač
Zbyněk Šemora napsal:
Tak doufám, že už zde nikomu parní kotel nevybuchne
Jako vždy výborná práce. Když už jsi načal bouchající kotle , co takhle stoupání ze Sadské do Poříčan. Dle TTP rozhodné stoupání/spád 8/5 promile.... :study: Předem děkuji, pokud to z prostorového hlediska půjde, vím, že propojení dvou tratí je docela problém.
 
Naposled editoval moderátor:

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Bob napsal:
Zbyněk Šemora napsal:
Tak doufám, že už zde nikomu parní kotel nevybuchne
Jako vždy výborná práce. Když už jsi načal bouchající kotle , co takhle stoupání ze Sadské do Poříčan. Dle TTP rozhodné stoupání/spád 8/5 promile.... :study: Předem děkuji, pokud to z prostorového hlediska půjde, vím, že propojení dvou tratí je docela problém.
Dle předpisu "TABULKA DOPRAVNÍCH ÚDAJU"
Sadská - Třebestovice:
km 5.8 - plus 5 promile, km 5,752 - plus 10 promile, km 5,582 plus 20 promile, km 5,250 klesání 10 promile, 4,424 plu 2,5 promile, 3,887 plus 15 promile, 3, 671 plus 10 promile.
A dalo to celkem fušku to tak nějak dodržet.
Nijak to nesouvisí se spojováním dvou tratí. Dokonce jsem dodržel i sklony přes Lysou do Vysočan.
 
Naposled editoval moderátor:
Stav
nelze přidat další příspěvky.
Nahoře