Náměty na aktivity - pro všechny aktivitáře

lakitouch

Skladník
No hold hoši pokial ma moje vedomosti neklamu,kedže mam B2 to jest u nas nakladna a osobnar ma B1.tak cargac to viest nemohol a pilota mu mohol robit ale len tam max koli technike,lebo poznanie by mu neplatilo aj ked maju obaja rovnake na trati 105,106
Ale zas nevem ci osobnar poznal radu 131,teda ci ju mal v karte poznania
No ono kedze to bol sukromnik,RJ tam asi nebol problem s doplnkovym. :D
Hold každopadne,mal cargač odovzdat masinu a dalej sa nestarat,kedže to ajtak šecko dohodol rušnovy dispecer :D
A samozrejme spravit zápis do knihy príhod v príslušnom depe (SRT) :D
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Hmmm, pěkná blbos. A čemu vlastně holduješ?!:" http://www.mojecestina.cz/article/2009072305-hold-x-holt ".
Žlutý nejpravděpodobněji 131 neumí, za mých mladých let jsme byli v Praze jen 2, co jsme je znali, ale ještě bez reko.
Žlutý nejspíše neřídil a byl tam jen jako technický dozor pro osobku. Samotné jízdy vlaku se to pak s tím nesmyslem o seznání netýká. Štreka je pro oba stejná a případné detaily odchylností si řeknou mezi sebou přímo.
 

lakitouch

Skladník
Bobe no napr hold teraz tebe :D Kedže toho už máš dačo preskákané :D
No tak si myslým a to si dovolím povedat na 100%,že určite cargáč nebol vodič,kedže na 99% nemá OS B tj univerzálne ,lebo u nás už ani cvyční nemajú túto skúšku,nieto rušnovodič :)
Jednoducho papier nepustí a to je rovnaké u nás,či vás :D
A to,že je pre oboch štreka stejná s tým tieš nesuhlasím,kedže osobnár má úplne iné poznanie ako napr ja na nákladnom vlaku na tej istej štreke.
Keby to bolo rovnaké,tak,by my poznanie napr v osobnej uznali,ale to nie :)
Teda aspon u nás to tak je :D
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Štreka je pro oba stejná, lišit se to bude pouze ve znalostech ustanovení místního významu a staničních řádů. Řídit bude ten, co má na tu mašinu papír - zákonitou. Nesmí to strčit do ruky tomu, který je nemá. To máte stejně v zákonem stanovaných podmínkách jako u nás.
Podle tvé logiky by to tam zůstalo stát a nemohlo se to odvézt. To je přece nesmysl stejný, jako by se to nemohlo ani stáhnout z trati do stanice. Asi by to chtělo hlubší studium předpisů a legislativy, než takhle vyvozovat nesmyslné závěry podle breptů JPP. Ten cargáč nepotřebuje OS B, od toho je tam s ním ten fíra RJ, který zajistí okolo vlaku vše, co mu přísluší normálně, krom vlastního řízení.
 

mikulda

Průvodčí
Správce
No hold hoši pokial ma moje vedomosti neklamu,kedže mam B2 to jest u nas nakladna a osobnar ma B1.tak cargac to viest nemohol a pilota mu mohol robit ale len tam max koli technike,lebo poznanie by mu neplatilo aj ked maju obaja rovnake na trati 105,106
Ale zas nevem ci osobnar poznal radu 131,teda ci ju mal v karte poznania

No asi ťa klamú. B1 si hlídá nástup cestujících, výpravu vlaku a zastavení u peronu a B2 řídí vozidlo. B1 mít poznání řady 131 nepotřebuje, protože neřídí. Poznání tratě mají oba. (nebo snad ten autoblok platí pro každého jinak?)
 

nebulus

Pomocník strojvedoucího
Celé to je zložitejšie, podľa vyjadrení na vlaky net to viezol rušňovodič RJ, ktorý je pôvodom z Carga, takže má autorizáciu aj na 131. Ale podľa nejakých super predpisov už môže mať rušnovodič autorizáciu iba na vozidlá ktoré jeho zamestnávateľ prevádzkuje. Takže defakto neriešiteľná situácia, nakoľko s presne vymedzené dôvody pre použitie pilota. S os24b(1) pilotovať osobný vlak vedený rušnovodičom s os24b2 nie je možné.
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Ale podľa nejakých super predpisov už môže mať rušnovodič autorizáciu iba na vozidlá ktoré jeho zamestnávateľ prevádzkuje.
To přece ničemu neodporuje. Jsou fírové, kteří mají smlouvu i se čtyřmi různými dopravci, takže plno mašin jako za starých dob.
 

alcapone

Pomocník strojvedoucího
Jako včera byla aktualizace a ty chceš hned aktivitu, to není sranda na den, ale minimálně na týden, páč nikdo z nás nesedí u PC celej den a třeba mě už tak rychle aktivity nejdou. Trafik dávám dohromady 2 dny, páč po 2 hodinách mě to přestane bavit.
 

Dan J.

Strojvedoucí
Kdyby na týden, Pendolino tak měsíc a to jsem ve Zbirohu, aktualizace aktivity bude nejdřív tak do dvou měsíců. :)
 

dem

Strojvedoucí
To by bola celkom prča si pustiť aktivitu kde ti vybehne hláška, že máš pohotovosť, lebo nič nejde :) A sedíš tam hodinu pred prázdnou stanicou :)
 

Šnek

Vlakvedoucí
To je ta modernizace Plzně. Půlku Plzně zapnuli před týdnem do JOP, ale ohřevy se budou namontovávat až během konce února a března. "Že nejsem vůbec překvapenej????"o_Oo_Oo_O
 

dem

Strojvedoucí
U nás ohrev máš v Ba na hlavnom a aj tak tie výhybky kapú......Neviem či nejak nestačí ten výkon, alebo čo tam majú za problém, ale akonáhle padne trochu snehu hlavné je mimo......A nech ešte trochu fúka vietor a fakt všetko stojí. Neraz som to zažil.....
 

poison

Pomocník strojvedoucího
Chystají se dva rychlíčky, jeden už za chvilku u mě na webu a druhý avizoval dvacka. Každý na jednom z nových západních úseků. ;)
 

pavel1983

Začátečník
Nevím, zda to tu někdo dával, ale měl bych námět pro trať 321-jízda AWT Ostrava - B. Bystrica s 2x brejlemi. Jezdí to do Maďarska a tahat náklad přes Mosty a pak hlavně na Harmanec by bylo supr. Jen mě tak napadá, jestli nepočkat na akt. 29, až bude celková reko Ostravska.
 
Nahoře