Nehody

Šnek

Vlakvedoucí
Ale houby, myslíš si, že bych sem psal něco co bych neměl podložené od lidí, kteří byli přímo v téhle MU přítomni?
 

bob57_cz

Učitel češtiny
To netuším, já tam nebyl.
Ani jsi tam tehdy být nemohl. Pokud jsi vůbec byl, tak nanejvýše v kočárku.
Zkoušeli jsme to na nové 162. Samostatný EPV to nemá, protože se využil přes relátko stávající EPV šoupátka VZ (stejná bezpečnostní funkce - zastavit vlak).
 

bob57_cz

Učitel češtiny
Až budeš někdy přemýšlet, proč tě tu nemají rádi, tak je to právě kvůli těmhle kecům.
Ozval se ten pravý, co všechno ví, všechno zná, od všeho má klíče, všude byl 2x a kde nebyl, tam se chystá. Budeš se muset smířit s tím, že prostě některé věci ti uniknou, ač se snažíš sebevíc syslit svoje sbírky. A co bylo před tebou, to prostě nedoženeš. Ten tvůj známej ti to řekl správně.
 

mikulda

Průvodčí
Správce
Na okruhu se toho zkoušelo ...
Když jsem psal "originál MESA", měl jsem na mysli originál MESA, jak se používala na trati Praha - Kolín v pravidelném provozu.
 

ASP

Cestující
Kto prešiel návestidlo? ZSSK či Cargo ?
Rýchlik už v Rožňave mal písané meškanie vlaku pre poruchu rušňa 757, ale došiel ešte do Plešivca kde je Cargo depo a tam došlo k výmene rušňa. Zrejme výhybkár zabudol po posune prehodiť výhybku a vlak mal postavené namiesto na Zvolen na Muráň. V tom čase tam bola aj posunovacia záloha. Pár sekúnd skôr a mohla byť čelná zrážka. Takže pre poruchovosť rušňov ZSSK prišlo Cargo o 2 rušne a 1 alebo dvaja zamestnanci ŽSR o robotu. Jedna chyba a je to v keli. Politik zle zatlačí pri hlasovaní tlačidlo a ospravedlní sa, že sa pomýlil a život ide ďalej.
 

dem

Strojvedoucí
Trošku trepeš nezmysli. Nie pre poruchovosť rušňov ZSSK sa to stalo, ale preto, lebo na žsr si niekto nespravil svoju robotu poriadne. Výhybkár a výpravca sú hlavný vinníci. A to sú zamestnanci ŽSR a nie ZSSK. Milujem ľudí , ktorím proti ZSSK -kárska propaganda vymlela už komplet zdraví rozum.
 
Nahoře