Tvorba instalaček tratí - co do nich?

Zbyněk Šemora

Strojvedoucí
Ono totiž udělat instalačku a aktualizaci není nic jednoduchého. Ani já jsem v prvních aktualizacích příliš nevynikal, protože jsem byl úplný začátečník.
Nyní postupuji takto. Okamžitě si připravím složku na nové aktualizace, do které vkládám každý nový objekt a teprve odtud jej kopíruji do trati. Tímto mám zajištěno, že do aktualizací na nic nezapomenu. Když příjde čas aktualizace, podívám se na datum aktualizace předchozí nebo pokud je to první, tak datum zveřejnění trati. Jelikož veškeré změny nových objektů, zvuků, textur, atd mám již připraveno v aktualizační složce, tak mne zajímá pouze složka World, Tiles, pokud jsem dogenerovával terén TD. Soubory v adresáři tratě dám seřadit podle data (zobrazit podrobnosti) a do aktualizací nakopíruji pouze to co má vyšší datum než předchozí aktualizace. 4 soubory s BK samozřejmě smažu (jedná se o záložní soubory: Breclav - Praha~rdb.bk, atd) Pak otevřu postupně složky World a Tiles (zkopírované do aktualizací) Opět zobrazit podrobnosti, seřadit nejprve podle typu a smažu vše s koncovkou BK, pak dám seřadit dle času a smažu vše, co je pod datum poslední aktualizace. To celé pak zapakuji do instalačky. Je vhodné raději ověřit funkčnost (pokud tohle dělám poprve) a nakopíruji na web. Tímto mám zajištěno, že aktualizace má minimální velikost a uživatel nestahuje zbytečné soubory. A také nic nechybí. Reklamací jsem měl minimálně.

Já se přidám také k Ppoollllovi, má pravdu, navíc v dnešní době všichni operátoři zavádějí Fair Use Policy na stahování dat a tak stažených zbytečných 100 MB je opravdu dost ( asi chtějí nás uživatele internetu šetřit každým přeneseným MB), když to má ve skutečnosti jen 16 MB. To je úplně to samý, jako když budu nabízet nějaký TV spot ve formátu AVI, který má nějakých 50 MB, když to mohu pohodlně zkomprimovat do formátu WMV, MPEG či ASF a ušetřím hodně dat.