Poradňa na fotoaparáty

• Tvůrce vlákna Tvůrce vlákna MICHAL SVK
  • Datum začátku Datum začátku

Poradila Vám táto diskusia?

• Áno

Hlasů: 2 40.0%
  • Nie

Hlasů: 3 60.0%

• Hlasovalo členů
    5
  • Ukončená anketa .
M

MICHAL SVK

Host
Zdravím,dúfam že táto téma nikomu neprekáža a ujme sa na tomto fóre.

Mám menšiu dilemu prešiel som už niekoľko recenzií na mnoho fotoaparátov ale stále si neviem vybrať. Preto Vás chcem poprosiť o radu či áno či nie, prečo nie? prečo áno? Vopred upozorňujem že som študent a na zrkadlovku nemám ale ani kompakt moc nechcem.

Fotoaparát by som chcel využiť na fotenie hlavne vlakov prírody a pod. Ale ide hlavne o tie vlaky viem že je to pohybujúca vec a veľa fotoaparátov nezvláda zachytiť rýchlo idúci vlak. Fotka je po zvätčšení rozmazaná. To nechcem aby bola. Preto by som bol rád aby ste mi niekto poradil na aký parameter fotoaparátu sa mám hlavne zaoberať.

Ďalej chcem fotoaparát využiť na snímanie videa chcel by som FullHD ale to sú foťáky nad 200-300€ to je pre mňa dosť. Takže si úplne vystačím s videom HD (720p).

Za fotoaparát som ochotný dať 200€. A tu je niekoľko tipov ktorá by som chcel a parametrami mi ako tak vyhovovali.

Canon PowerShot SX130 IS . Toto je moj najvätčší kandidát a má u mňa 90%.

FUJIFILM FinePix S3200 . Ďalej som rozmýšlal nad týmto. Po odsledovaní videií na youtube k obom foťákom tak su na prvých priečkach. Krásne videa pri úplnom zoome všetko krásne ostré. ( video kde zaostroval na vzialenosť cca 1-2Km)

Ďalej tento BenQ GH600.

Potom tento Nikon COOLPIX L26 black.

Ďalší Olympus VG-160 black..

Bol by som rád keby mi fakt a seriózne pomôžete. Ďakujem!
S pozdravom Michal.A ešte som zabudol na tento NIKON COOLPIX L120.

Naposled editoval moderátor:
Práve pozerám že FUJIFILM FinePix S3200 už sa nepredáva. Tak namiesto neho pridávam ultrazoom FUJIFILM FinePix F500 black.

Prosím aspoň k nejakému vyjadreniu. Poprípade použitia fotooaparátu na fotenie textúr.