Problém s rozjezdem v režimu Jízdního řádu (ORCZSK 1.9)

michalekuba

Začátečník
Ahoj všem,

úvodem chci zmínit, že nejsem strojvedoucí, k Open Rails jsem se dostal teprve nedávno, jsem absolutní začátečník a všechno se učím. Snad mi to tedy prominete a budete mít se mnou trpělivost. Setkal jsem se s dost zvláštním problémem, na kterém jsem se zasekl a nemohu se hnout z místa (a to doslova).

Používám OpenRails CZ/SK v1.9 z webu msts-rw.cz, do kterého mám nainstalovanou Trať 321 v poslední verzi. Consist mám složený pomocí TSRE z lokomotivy ČD 163 063-1 a 3 vagonů Bdt 280 (obojí taktéž z webu msts-rw.cz, konkrétně z Packu X6X OR CZ/SK a Packu Wagons OR CZ/SK, samozřejmě včetně Společného archivu). Za normálních okolností (tj. v režimu Prozkoumávání trasy) jsem zvyklý jezdit tak, že hru spouštím s odstavenou lokomotivou, lokomotivu dle postupu na webu oživím, zvolím směr Vpřed, Brzdič OBE přepnu do režimu Jízda, přidám výkon a jedu. Potud je vše v pořádku a vše se chová tak, jak by jeden očekával.

Vytvořil jsem si však jízdní řád (konkrétně z Ostravy-Svinova do Ostravy-Kunčic, ale to je jedno, na funkci to nemá vliv), podle kterého chci jezdit. Spustím tedy hru v režimu Jízdního řádu s vybraným vlakem a JŘ, lokomotivu oživím naprosto stejným způsobem, jako v předchozím případě, zvolím směr Vpřed, Brzdič OBE přepnu do režimu Jízda, počkám na písknutí od průvodčího, přidám výkon a... nic. Vlak se nerozjede, chová se, jako by byl zabržděný, přitom není. Jediným způsobem, jak se s lokomotivou rozjet, je přepnout OBE do Vysokotlakého přebití, což je však za mě docela prasečina. A ne, pokud tímto způsobem vlak rozjedu a přepnu OBE zpět na Jízdu, nevyřeší se to, lokomotiva ztratí výkon a začne zpomalovat.

Pro úplnost jsem zkoušel nasadit i jinou, motorovou lokomotivu, konkrétně 754 (taktéž z msts-rw.cz), i ta se v režimu JŘ chovala stejně, na Jízdu nejede, jedině na Vysokotlaké přebití.