Co to vlastně je aktivita?

• Tvůrce vlákna Tvůrce vlákna Neo151
  • Datum začátku Datum začátku
Stav
nelze přidat další příspěvky.

Neo151

Cestující
Co je to vlastně ta aktivita ??? ...k čemu to je prominte že se ptám tak úchylně ale jsem teprve začátečník ...jak nějakou rozjet co k tomu potřebuju ??? Jo a možná že tohle má patřit do FAQ jenže mi to tam píše že nové téma mohou vkládat jen moderátoři takže ...pls poraďte jak aktivitu zprovoznit a co to vůbec je ...Děkuji předem za odpověď

Re: Aktivita ???

Neo151 napsal:
Co je to vlastně ta aktivita ??? ...k čemu to je prominte že se ptám tak úchylně ale jsem teprve začátečník ...jak nějakou rozjet co k tomu potřebuju ??? Jo a možná že tohle má patřit do FAQ jenže mi to tam píše že nové téma mohou vkládat jen moderátoři takže ...pls poraďte jak aktivitu zprovoznit a co to vůbec je ...Děkuji předem za odpověď
Aktivita je úkol, jedeš z dané pozice do daného bodu. V některé aktivitě jsou i nějaké zápletky. V aktivitě je provoz i jiných vlaků, u volné jízdy jedeš pouze Ty. K rozjetí aktivity potřebuješ Train simulator, samotnou aktivitu, trať, na které je aktivita dělána a aktuální TRAINSET. Aktivity jsou většinou v souboru *.apk, na něj klikneš a aktivita se Ti rozbalí přímo do MSTS, pak jedeš.

Děkuji moooc za odpověď a jěště ...vím že už to tady někde je ale nějak jsem nepochopil co s tím ...když to dám rozbalit napíše to "This package requires a route called Breclav - Praha, UID Breclav - Praha ...a jěště furt mám problémy s tím rozbalováním(vlaků) prostě je část zabalená v RARu a nejde otevřít ...hmmm doufám že mi s tím pomůžeš nebo pomůžete protože když jsi mi odpověděl na tuhle otázku ...tak ...:))) díky předem za odpověď ...jo a jěště kde sehnat ten Trainset na těch stránkách kde je ta aktivita nebo se tam ty vlaky nainstalují samy ?? :)))

Neo151 napsal: