Suma sumárum- co je nejlepší, co určitě jo a co určitě ne

Pajavlaky

Průvodčí
Protože mi odešel počítač, je pro mě aktuální téma nákupu nových komponentů případně celého nového PC. Byl by někdo schopný mi suma sumárum vypsat konkrétní komponenty na kterých mi MSTS pošlape jako hodinky? Případně alespoň typy komponentů, co všechno je potřeba, co všechno tvoří důležité články v řetězu a který je pro MSTS nejvýznamnější, a samozřejmě i komponenty, kterým je třeba se vyhnout, protože pro MSTS nejsou úplně vhodné? Jde mi samozřejmě o FPS, moje představa je taková, abych ani ve velkých stanicích nešel pod 20.
Je-li to možné, zkuste mi prosím říct vždy ty komponenty, které k sobě můžu zapasovat ( jsem počítačový laik a nepoznám, co k sobě jde a co ne ).

Díky moc.

Kupovať PC tak aby to bolo pre MSTS najlepšie je totálna blbosť. Kúp si normálny PC ktorý bude výkonný pre dnešné potreby a potom ti určite pôjde aj MSTS.

Souhlasím s Demem. Je to hovadina jen kvůli MSTS kupovat ten nejvhodnější PC, protože podle mě ani ideální neexistuje.
Prostě výkonný a je to.
Třeba by stálo za to se mrknout do některých vlákern, ve kterých se o tom mluví a pak něco vybrat.
Každý máme požadavky někde jinde a na něco jiného, ale já třeba na FPS také dám a přežiju ve velkých stanicích FPS 12. Prostě to jede, nepadá a dá se to.

dem: To jsem udělal před šesti lety a pak jsem se tady jenom dočítal, jak nVidie je pro MSTS nevhodná, jak je lepší Radeon, jak je pro MSTS nevhodná integrovaná zvukovka atd. atd.... zkrátka všechno co jsem v tom tenkrát nadupaným PC měl nebylo pro MSTS šťastná volba- a taky že mi MSTS v tý době ( před Binem ) nikdy pořádně nešel- furt to padalo.