Co udělat s hnacími vozidly laděnými do OR, pro funkčnost v ORCZ/SK?

ML636

Průvodčí
Raději to vlákno dávám sem, abych s ním moc nedráždil a také jsem v tomto začátečník. Chtěl bych zprovoznit řady 843 a 854 a asi i 814 pro funkčnost v ORCZ/SK. Vím, že kabiny u těchto vozidel pochází snad ještě z dob MSTS a kdykoliv tak nahodím nějakou z těchto řed ve verzi ORCZ/SK, tak je kabina nepřirozená a vozidlo nefunkční.

Několikrát už se řešilo, co v tom ladění chybí a že je možné s nimi po nenáročné úpravě jezdit alespoň nouzově v ORCZ/SK. Tak zakládám vlákno, kde by se to dalo psát pod jednu střechu a nemusely by se útržky z toho, složitě hledat po jiných vláknech.
Například zda lze upravit úhel pohledu z kabiny a nahodit pro ovládání funkce z klávesnice ORCZ/SK, i když je jasné, že nejspíš bez animace přepínačů, stěračů apod. Ale HJP by možná fungovat mohla bez omezení. Něco jeden čas řešil Dan J. po vzniku tratě 042 a někde jsem četl, že by měl korektně jezdit v ORCZ/SK i Žabák, ale už nevím, zda se to podařilo zprovoznit a který z modelů a z jakých stránek, je možné takto upravit, aby jel. Budu rád, když se to tady otevře a třeba se objeví i nějaké fajn rady.
Já za ně každopádně děkuji. :)

Chce to i jiné loko i vozy. Řada 372/371 resp.DB180 taky. Ty se pokusím udělat, ale neslibuji.
DB180 zkoušel po vzoru CZ SK ladit jeden tvůrce z ciziny :) kdysi mě posílal nějaké vzorové ENG

Jinak, staré modely? to chce znovu pofotit kabiny a naladit :)

Odkaz na nový cab je otázka pro kabináře, je to jen o fotkách kabiny a úpravy pro anim. prvky. To musí někdo udělat. Ale na modelu
např. 371.201 nesedí ani světla, poziční jsou předsazená, ale to jsem již upravil, na provoz v letech 14991 - 2010 jsou světla moc LED studená bílá, malé rádiusy. potřebuji nastudovat detail světla, protože si nepamatuji, kde přesně je umístěná žárovka. Efekt světel Josefa V. na řadě 460 je velmi efektivní a rád bych to tam dodal. Až bude model naladěn dle rozumných vlastností, poskytnu k testování.