RE: Galéria obrázkov a videí z MSTS a Open Rails
Teší ma Váš záujem o diskusiu, veľmi rád odpoviem na ktorúkoľvek otázku.
Zbyňku ďakujem za kompliment a máš pravdu, tie utopené vnútorné okraje sú z OR a žial občas sa pri silnom klopení oblúku stáva, že práve táto drobnosť pokazí celý dojem nielen pri robení pekných screenshotov, ale aj pri samotnej jazde kedy je takýto pohľad prosťe päsť do oka. Ale beriem to stále ako kompromis respektíve cenu za to, že pri prechádzaní po takýchto oblúkoch sa vám celá kabína realisticky nakloní, čo pôsobí pocitovo priam úchvatne.
Delay ja mám už "staršiu" GTX 580, avšak v OR niesu nejaké extra nastavenia kvality, OR takto vypadá normálne a nemyslím si že by naňho trebalo nejakú high-end grafiku. OR je proste nový engine a lepšie využíva funkcií directx (odhadujem že asi staršie dobre zabehané DX9). To proste len MSTS je na dnes už múzejná relikvia a preto vzniká taký priepastný grafický rozdiel medzi ním a OR. Ono keby celkový obsah v OR mal ešte vyššie rozlíšenie textúr a väčšie detaily, pohľad na krajinu by mohol byť priam fotorealistický. Možno aj to časom príde, ak sa grafici a modelári posnažia.
jagg áno, rozlíšenie sa dá nastaviť v pohode aj na full HD. Skúšal som cez nvidia drivre aplikovať anti-aliasing na OR a vyzeralo to ešte lepšie, ale rozmazali sa mi všetky texty, tak som to vypol.
Francek v OR sa dá nastaviť zobrazovacia vzdialenosť od 500 metrov aj na 10 km, takže pekne je vidieť čo je na pozadí. Treba na to ale veľkú ramku aspoň 4 giga a viac, inak začne OR surovo padať.
Škoda že v OR stále blbnú servisy zväčša tým, že si pekne stoja na mieste do alelúja a väčšina aktivít je preto takmer nehratelná. Bez nich ale už aktivity relatívne fungujú. O OR mám už celkom dosť poznatkov, ak by ste mali ďalšie otázky, smerujte ich prosím do iného už založeného OR vlákna tu niekde na fóre, alebo priamo mne do pošty.