CZSK verze 1.9

• Tvůrce vlákna Tvůrce vlákna Dodo
  • Datum začátku Datum začátku
Mohl by mi někdo prosím poradit, jak udělat D-test na Vectronu z msts-rw.cz, konkrétně 383 110, verze OR 1.9.403
Zapnu baterie, a Mirell startuje už s dvěma zbývajícíma čárkama(?). Zapnu řízení, zvednu sběrač, zapnu HV, zapnu kompresor, nafoukám, zruším závěr a doplním hlavní potrubí. A Mirell nic. Díky
Koukám, že nejsem jediný, kdo měl s MIRELem problémy, když byl ještě nováček. :)
Zkus se podívat na tohle video. Pravda, je sice 5 let starý (je z roku 2020), ale na to abys pochopil základy, asi stačí. Sám jsem ho použil, když jsem tu byl nováček a nevěděl si s MIRELem rady.

Malá poznámka: Ve videu se řídící pult spíná klávesami "Ctrl + ." a "Ctrl + ," To už neplatí! Místo toho se používají klávesy "Ctrl + K" (zapnout pult) a "Ctrl + Shift + K" (vypnout pult).

Díky za rady. Chyba musí být tedy někde u mě v trainsetu. Balíček Vectronů i spolu se "společným adresářem" jsem si stáhl aktuální a bohužel stále nic. Zítra si zkusím udělat "čistý" trainset pouze s Vectrony a potřebnými soubory a uvidíme...

Teraz som to odskúšal a natočil. Klasika zapnem batérie, zapnem kľúč riadenia, zdvihnem zberač, zapnem HV a spustí sa kompresor. Zatiaľ dám smer VPRED a VZAD.
Počas toho ako kompresor ide sa 2x odfúkne ( treba vyladiť vzduchotechniku o tom vieme ) ale ísť to ide ako má.
A posledná čiarka ktorá mi ostala zabrzdím prídavnou.
Samozrejme vo videu je plnenie vzduchu zrýchlene.

To tak má být, že v OR brzo ráno klesá viditelnost sama od sebe? Jel jsem aktivitu, která začíná okolo páté ráno a každých pár minut jsem musel pomocí Shift+= zvyšovat viditelnost. Přestalo to až někdy v osm ráno.

Místo Haha a wow si to radši vyzkoušejte. Když to necháte tak, máte během deseti minut hustou mlhu a ona jaksi každé ráno není hustá mlha, že jo.