Roman
Pokladník
Po delším rozhodování jsem usoudil, že mohu vydat mnou tvořenou, rozpracovanou trať, jako testovací beta - verzi.
Hlavním důvodem je, že není vůbec jisté, zda se povede nedostavěné úseky krajiny vůbec dokončit.
Nechť si fanoušci virtuální železnice užijí alespoň něco.
Těch tratí bez dokončené krajiny v některých úsecích je vlastně dostupných několik a problém to není .
Trať je databázově hotová a plně sjízdná v úseku Poděbrady - Hradec Králové.
Krajina je hotova mezi stanicemi Velký Osek (mimo) - Chlumec nad Cidlinou ( mimo) a Chlumec nad Cidlinou ( mimo) - odbočka Plačice.
Na dostavění městských aglomerací nemám momentálně náladu a ani morální sílu .
Poděkování patří autorům některých objektů, především Honzovi Švecovi jenž vytvořil mimo jiné originální staniční budovy.
Myslím, že autorem několika objektů použitých v trati je Brzda. Též jemu patří poděkování.
Sasulemu děkuji za doladění skriptů návěstidel i když verze obsažená v trati ještě zdaleka není ideální.
A pak VELKÉ poděkování patří KaMatovi za pomoc s tvorbou krajiny v úseku Chlumec - Hradec.
Důrazně žádám, aby stavitelé tratí NEpoužívaly objekty z trati!!!
Stavitelé, kteří mě požádaly, obdržely objekty a souhlas s distribucí v rámci Assets packu jejich tratí.
V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ SI NEPŘEJI, ABY V JINÝCH ZVEŘEJNĚNÝCH PROJEKTECH BYL POVOLEN V EDITORU FILTR OBJEKTŮ CS_addon/Trat020 !!!!!!!!!!!
Nemám zapotřebí poslouchat a číst, že dělám uživatelům bordel v objektech (dokonce byl použit i termín "bramboračku").
V drtivé většině jsem autorem objektů já, a je na mém úsudku, do jakého adresáře je umístím.
To, zda je to správné řešení či nikoli můžete posoudit sami dle toho, jak rychle se Vám bude trať načítat, kolik objektů bude chybět a jak je hratelná.
V trati je spousta chyb a odklonů od reálu (jak jinak v mém podání, že?).
V žádném případě si addon neklade za cíl být přesnou kopií reálné trati a není vhodná pro jakékoliv testovací účely.
Doufám, že drtivá většina uživatelů hledá za ježděním v simulátoru především závbavu a odreagování.
To že je někde jiný typ návěstidla, křoví vedle trati je jinde než v reálu a textura kolejiva je odlišná než na skutečné trati, neřeší.
Pokud máte jakýkoli problém s výše psaným, addon ani NEINSTALUJTE !!!
Ušetříte si zdravotní komlikace, když zjistíte, že návěst přestavníku ukazuje nesprávným směrem a na návěstidle svítí jiný znak než v reále .
Minimální konfigurace, tedy kdy trať běží na maximální nestavení detailů bez nejmenších problémů a pádů je :
Intel Core i5-7400
NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB
8GB RAM
Při nastavení Anti-Aliasing na FXAA + MSAA může nastat problém s kvalitou zobrazení tenkých objektů (typicky trolej),
Jelikož jsem nepoužil speciální shader pro tenké objekty který vypadá při AA FXAA + 3x3 SSAA daleko hůře než LoftTexDiff.fx.
Též při nastavení kratší zobrazovaci vzdálenosti objektů může docházet k jejich mizení a nekorektnímu zobrazení.
Podobně toto platí i pro kvalitu zobrazení textur, kde jsou použity nejmenší možné textury pro kvalitní zobrazení při maximálním nastavení GK.
Při přechodu do druhého a dalšího mipu se mohou jevit při nižším nastavení i zblízka jako rozmazané a neostré.
Přiložené scénáře nejsou otestovány a je možné, že je nebude možno dokončit. Tady nemám žádný problém s tím, pokud je někdo povolaný doladí .
QD je pouze jednoduché, bez okolní dopravy.
Též si nepřeji, aby byl balík s tratí bez mého svolení umístěn jinde, než tam, kde Jste jej stahovaly (Uložto).
https://uloz.to/!QIQrvgwx32a1/trat020-beta-rar
Doufám, že se soubor nahrál tak, jak měl, já na nic nezapomněl a instalace bude bez problémů .
Přeji příjemnou zábavu